tirsdag den 12. juni 2007

Transferrygter og ønsker. Status og opdatering.

De hotteste rygter lige nu er vel stadigvæk Jerry Lucena og Asbjørn Sennels. At de er blevet set på Næstved Stadion er dog noget tvivlsomt, jeg vil ihvertfald meget gerne have det bekræftet. Sennels åbnede lidt for posen, ved at konstatere at både Lyngby og AGF var interessante for ham.

At der samtidigt også tales om Kristoffer Wichmann fra Køge må dog være udtryk for at BSN er igang med noget røgslør eller at sommervarmen er steget ham til hovedet. Ellers kan det være at han indgår i BSN's plan B, i tilfælde af at vi ikke rykker op.

Det er lang tid siden Søren Bergs navn er blevet nævnt i transfermøllen. Et eller andet sted har jeg også meget svært ved at se ham i AGF. Hvis han kommer hjem, så tror jeg snarere at det bliver en af de vanlige top 3 klubber, herunder eksempelvis: BIF, FCM, AAB eller måske endda tilbage til Fyn.

Johannes/FSC åbnede tidligere for muligheden for at kaste et blik på Simon A Pedersen som vil væk fra det vestjydske. Personligt synes jeg det lyder noget mere interessant end en Søren Berg transfer. Her er en spiller som ikke skal garanteres spilletid fra start hver gang i begyndelsen, samtidigt med at han har noget at skulle bevise og må formodes at være billig i drift. Så, hvorfor ikke?

Slutteligt kunne det da også være interessant hvis det var Tommy Bechmann på et tidspunkt ville hjem igen, men det hører nok snarere til i ønskebunken...

4 kommentarer:

Andreas sagde ...

Jeg er kommet meget i tvivl om, hvor transfermøllen vil tage os hen. Jeg er overbevist om, at Jerry Lucena indenfor kort tid vil støde til vores centrale midtbane, hvor han sammen med Kari vil komme til at udgøre en duo, der kan måle sig med 'den vildeste midterban', der huserede for nogle sæsoner siden.

De andre navne du nævner, dem tror jeg dog ikke meget på. Jeg kan bare ikke regne ud, hvem alternativerne kunne være. Brian Steen lover forstærkninger mindst på niveau med Kari og Olof, så sekundaspillere fra ligaen virker utænkeligt - og det gælder også Poul Hübertz, som jeg meget nødigt ser på Fredensvang.

Det bliver nogle spændende dage, vi går i møde.

Andreas sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kalle sagde ...

Spørgsmålet må dog også være, i disse spin tider, om Jerry Lucena venter på udfaldet af den store danske midtbane rokade. Hvis nu Esben Hansen eller Wursten forlader deres respektive klubber til fordel for FCK, så er Lucena måske på vej i den retning?

Spiller Lucena det der spil, som man også kender fra visse parforhold, hvor at han venter på at der kommer en bedre klub forbi eller på at Scarlett Johansson bliver single og udvikler smag for filipinodanskere. Jeg tror det.

Så kære Jerry, med blødt J, tag dig sammen og træf et valg, vi vil jo godt ha dig til Århus!

Anonym sagde ...

Der holdt en Jaguar med tyske nummerplader i kolding ude foran stadion. Kunne være Bechmann ;)
Dejligt med en sejr i dag så vi kan få de første afklaret i en fart forhåbentligt. For BSN har travl.