mandag den 11. juni 2007

Kari siger det

Henover foråret har jeg forsøgt at udtrykke min tro på oprykningen og min optimisme på klubbens vegne. Ikke altid er jeg blevet forstået ret. Jeg skulle have gjort som Kari, vores motor, hjerne og hjerte. Han udtrykte i går i én sætning respekten for grædekonerne OG den selvtillid, som han nu også viser på banen:

'Jeg har lært, at man altid kun skal tage en kamp ad gangen, men jeg vil gerne sige, at jeg står her med en fucking good feeling'.

Du står ikke alene, Kari.

4 kommentarer:

Mathias sagde ...

Man burde kunne få sådan en smiley, der udtrykker:

"Kári - klap - klap - klap"

Anonym sagde ...

"Han er fra Island -
Han er en jernmand -
Han hedder Karii
Og han er hviie

Han smadre Brøndby -
Og hader FC -
Og han scor´i dag for A-G-F

Melodi: My only GF...

Kalle sagde ...

Jeg hælder mere til "Kari, klap-klap-klap".

Mathias sagde ...

Og gerne på samme melodi... eller det.