torsdag den 30. august 2007

Indisk Thriller

På overfladen har denne video intet at gøre med det forestående køb af Dioh Williams, men på en morgen hvor pulsen har dunket har den været medvirkende til at holde mig oppe på dupperne. At tænke sig at fattige AGF fyrer 10 svenske millioner af på én enkelt spiller, hvem skulle have troet det?! Den tidligere rekord var vel de cirka 7,5 der blev smidt i retning af Tomasz Mazurkiewicz eller hvad?

Nuvel, som Rye rye ville have sagt, shake that ass to the ground!

3 kommentarer:

Mathias sagde ...

Den er jo helt ustyrlig sjov.

Og der er noget over den klassiske sang med tilhørende video. På fillllippppinerne har fængselschefen sat de "ansatte" i sving:

http://www.youtube.com/watch?v=q_o-uACayEA

Kalle sagde ...

Helt gak!

Kom nuuuuu! Nu har Esbjerg fået en Youngblood, nu vil vi ha en Dion (Nelin)...

Andreas sagde ...

Jeg er ikke kommet igennem den gakkede video endnu, men angående min ulykkelige kærlighed Tomek Mazurkiewicz, så var transfersummen vist 'kun' omkring 2.75 mio., som jeg husker det.

Tomek spiller i øvrigt i dag i Arka Gdynia i den polske 2. division. Den nu 26-årige midtbane-kreatør får godt med spilletid, men holdet frister en lidt anonym tilværelse i midten af rækken. Jeg håber virkelig, de får skik på spillet, og møver sig derop, hvor Mazurkiewicz hører til. Han havde fortjent så meget mere end glemslen i den polske 2. division...