tirsdag den 4. september 2007

Svinetaffel med passionsvand

Man skal jo holde, hvad man lover, og da det i skrivende stund vist er temmelig afklaret, at Morten Pretty Boy ikke kommer til klubben, må jeg hellere...
Så:

Det vil glæde mig at se de solide brugere af VHA-bloggen til pre-match grisegilde og frugtbobler på Grill Isted Grill mandag den 8. oktober kl. 18.20. Det er samme aften, som AaB kampen (i tilfælde af at Viasat rykker kampen, rykker datoen).

1 stk. almindeligt gris + 1 stk. passionsvand (og kun dén!) pr. snude - og sig det helst ikke til for mange.

Og ja, det er i god tid. Men god tid er the new black i 1657erne. Efterårets hit med andre ord.

16 kommentarer:

Andreas sagde ...

Mmmmm. Flæskesteg, passionsvand - og så lige tre af de stensikre i bæltet.

Udbedes der svar? Så har du et 'Ja tak, tusinde tak' her.

Kalle sagde ...

Word, word! Jeg er klar! Det er 3 helt sikre point på den nye ridderborg - NRGI Park.

Dog kunne jeg godt inden da se en tur på Isted Grill, men så skal jeg nok selv betale. Elsker det sted og skal have fotodokumenteret flæsket!

Anonym sagde ...

mmmmmmmmmmhhh ... Fylde sækken m svin, for derefter at se Dioh score hattrick til tonerne af "Jimmy, du har forandret dig!!" !!
Count me in ...

Jesper sagde ...

Da jeg regner mig selv for en del af kernen - om ikke selve kernen - samt svært glad for svin, ville jeg gerne gøre indhug i Jens Rohdes tegnedreng. Desværre skal jeg til fødselsdag hos mit eget afkom, der kom til verden netop den dato for tre år siden (godt to uger før 2-1 sejren i Køge, hvor NOGEN brækkede sig ud over mine sko og min kone. Hun påstår hårdnakket, at det var mig), så gi' den lige grise-gas på mine vegne.

Kalle sagde ...

Er fritter egentlig også inkluderet eller er det på egen regning?

Andreas sagde ...

Spiser I egentlig overhovedet rulle derinde? Deres vegetarrulle er faktisk en meget udmærket løsning.

Ejeren - hvad hedder han egentlig? - har godt nok også givet den hele storytelling-armen med det fulde workflow fra formiddagens tilberedning til aftenens nydelsesfulde indtagelse, men uanset den følelsesmæssige oplevelse, så er det en gedigen hjemmelavet rulle, som jeg bare lige ville anbefale, hvis man en dag skulle få brug for et supplement til det storsælgende ribben.

Unknown sagde ...

Jeg skriver ikke så meget herinde, men vil da hjertens gerne have lidt gris, der ;-)

Mathias sagde ...

Fritter er på egen regning. Jeg er - trods alt - ikke Kong Kurt.

Anonym sagde ...

Mmmmmmh grissebasser.

Hvis Rohde ikke har råd, så sig til ;)

Anonym sagde ...

Hvis god tid er det nye sort må gris og passion være det nye tern. Og jeg ælsker tern, så vi ses før 'det gamle firma' mod AaB.

Anonym sagde ...

Og lige en hund i tilskud til Mathias, øremærket til gris, fra rygtesmeden :)

Mathias sagde ...

Ha ha .. ja for fanden da. Donationer, hurra! Anyone?

Mathias sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kalle sagde ...

Arh, come on mand! Du tjener boksen hos Rohdes!

Share the wealth bro! Un pueblo uniodo, jamas sera sensido!

(skal nok selv købe fritter)

Glæder mig!

Jesper sagde ...

Jeg vil godt smide en tyver over Storebælt - har hørt, at Vibår-Jens ikke længere kaster guld efter sine fluffere...

Anonym sagde ...

Jeg gier gerne et stk. pommesfrittes, men kun 1 til hver.