onsdag den 26. september 2007

Caribou

Den nyeste plade fra Dan Snaiths alias Caribou, har taget VHA med storm og muligvis med bukserne nede. Ihvertfald sådan cirka 2/3 dele af VHA. Andorra, som pladen hedder, er stop proppet med sommerlige melodier og fængende omkvæd og til trods for at jeg tidligere har sendt projektet lange øjn', så var jeg alligevel ikke helt forberedt på denne skive.

Den 9 december, kun 13 dage fra jul, lægger Loppen hus til live koncert med Caribou og der er noget af en oplevelse i vente skulle jeg hilse at sige. I 2005, sådan cirka, så jeg Caribou på Accelerator i Malmø og det var en psydelisk oplevelse, som ikke blev gjort dårligere af at man havde fået en drinks eller 2.

Dengang spillede de hele koncerten med 2 trommeslagere, mens set-uppet ser anderledes ud til denne tur, bedømt fra følgende klip ihvertfald:

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kommer. Hvem køber LSD? :)

Andreas sagde ...

Jeg kommer helt afgjort. Iskold cykeltur til Eifel Bar, et par Hancock at varme sig på, psykedelika i lange baner og et par godnatøl ved jukeboxen ovre på Eifel, før afskedsscenerne på Isted Grill.

Det er det, jeg forstår ved en god hverdagsaften.

Og apropos hverdagsaftener, så er der ikke længere så lang tid, til vha.b.com med venner mødes til pre-match-pig på Isted Grill. Der er faktisk præcis en uge. Og jeg glæder mig sgu!

Drengene har nu spillet første runde af tre i ligaen. Der er betalt godt og grundigt ved kassen med lærepenge, men vi er over stregen, og vi er klar til runde to. Jeg er fuldstændig overbevist om, at vi klarer ligaskærene i år, og at vi nu går de gode tider i møde.

Jeg var helt klar til nederlaget i går, har droppet al læsning af nyheder og holdninger til kampen mod FCM, og tænker kun fremad. Mmmm. Mandagskamp.

Mathias sagde ...

Jeg bliver i godt humør af Caribou, som jeg har hørt før, men ikke ved hvor.

Og i endnu bedre humør af Hr. Mikkelsens betragtninger omkring pigbashing og FCM kampen. Sådan ER det nemlig.

Jeg har i mit inderste jeg den gode fornemmelse omkring kampen. Med den optakt kan det ikke gå galt.