søndag den 7. marts 2010

Så gik der tid med det

Nå, men så var det ligesom om, at fodboldforåret gik igang...

Må vi i al stilfærdighed tillade os at foreslå, at Sloth og Cagara ikke spiller i samme side. Eventuelt at sidstnævnte bliver erstattet af Kirkeskov, der sikkert vil fremstå som en spiller med omtrent ligeså meget rutine som Mr. Mengoy.

Ellers kan vi da lige presse ud mellem sidebenene, at der vel var en 7-8 klasser til forskel på Os og Dem.

Kudos til Stephphan Phedersen i øvrigt. Han skal nok blive god.

Det var den kamp.

SLUT.

2 kommentarer:

El Suave sagde ...

Om skadeshelvedet skal have skylden for den rædderlige indstats i går aftes på Østerbro, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Noget jeg tilgængæld skal gøre mig klog på er at lazarettet altid er kraftigt besat hos De Hvii og der er heldigvis hjælp at hente her:

http://www.healendebilleder.dk/healendebilleder/healendebillder.html

Jeg er sikker på at specielt Grauhunden vil klappe i sine små poter, hvis vi sendte ham et healende billede og en times reikihealing.

Hvis budgettet ikke tillader en så stor udskrivning kunne man evt. supplere med en barteraftale med en uges gratis bannerannoncering på VHA.

Suninho sagde ...

som Ståle udtalte, så var sejren for stor, og FCK sparkede jo nærmest alt i kassen... Grundlæggende så må det bare være op på hesten og glidende tacklinger på crack mod SIF.
Casper Sloth og Cagara i samme side er selvsagt uholdbart, men sikkert heller ikke planen når vores hær af skadesramte superspillere snarligt vender tilbage.
Stephan P går tydeligvis efter en VM-billet til sommer, og hallelulja for det!
Ondt gjorde det dog at se hvad julemaden havde gjort ved T-rex på kassen, der entrerede banen i tønde-form med ovalt ansigt og nyvundne marcipan-patter ... Op på løbebåndet Staff !!
Kaaper Povlsen ligner heldigvis en mand med en hårdt erigeret formkurve, og jeg spår ham en stor tonser-karriere .
Det var Suninho's take på sag'orn

Og KOM SÅ DE HVIIIIIEE for helvede !! :)