torsdag den 5. februar 2009

Det hører... Cheikh Tidiane Sarr

Cheikhen - blandt venner bare Cherr - fik aldrig vist sit værd i Århus, så nu skal vi til Lyngby og æde pølser for at se ham i aktion. Mens vi venter på, at han brager igennem som back hos de nordkøbenhavnske players, er her et lille indspark (katjiiing) af musikalsk karakter fra Vores Superstar - Cheikh Sarr - Cheikh Sarr.

Og ja, Akon er tilsyneladende udødelig. I modsætning til Mr. Amaru Shakur, der får varme følelser frem i Da Cheikh.

NÆSTE GANG er det i øvrigt Victors tur...

1. Nelly: My Place



Cheikh siger: "Et nummer jeg hiver frem, når jeg sidder og hygger derhjemme.
Virkeligt stærkt nummer som altid være nr. 1."

2. Ultimate Kaos: Casanova


Cheikh siger: "Det er nummer - et gammelt nummer - der vækker minder med gutterne.
Jeg har mange gode stunder med dette nummer i baggrunden he he.."

3. Akon: Clap Again


Cheikh siger: "Fra min nyeste cd (Akon: Freedom). Det er et super fedt nummer, som jeg kan høre flere gange i træk. Det kommer jeg til at lytte til mange gange til på vej til kamp det næste stykke tid."


4. Akon: Troublemaker
Cheikh siger: "Endnu et nummer fra Akons nye cd. Det får mig i godt humør, så det sætter jeg på, når jeg er træt og rigtigt gider noget."


5. 2pac: Dear Mama



Cheikh siger: "Det er her er en klasikker som alle burde lytte til. Et fedt nummer med en fed tekst. Hører det, fordi det har en fed mening og så kærlighed til ens mor - og der findes jo ingen vigtigere i verden end ens mor."

6 kommentarer:

Andreas sagde ...

Man kunne også overveje en lidt kortere udflugt til vores egen (lettere vanrøgtede) baghave, Valby. Her spiller Lyngby til april mod Frem.

Så ville Lyngbypølserne blive udskiftet med Valbykebab og GB-øl, men til gengæld kunne man studere nogle interessante emner på nært hold.

Ayoub Sørensen (som kunne have været en spændende gardering på vores venstre kant) er jo taget fra Hvidovre til Lyngby, mens Nicklas Svendsen (med et hav af u-landskampe i posen) er kommet hjem fra Holland for at blive genopdaget. Han er nu i Frem, men kunne han være et emne, den dag Lumbinho bliver eksil-århusianer?

Og så er der selvfølgelig Cherr, som forhåbentlig også en dag bliver et emne i GF igen.

Mathias sagde ...

Åh Valby. Jeg elsker de kampe, det stadion. Jeg er game, som man siger.

Anonym sagde ...

Nu har vi jo ifølge den evigt Erikgerede allerede et stærk kort (blandt mange) i u-truppen til at tage over når Lumbinho skal ud i den store verden og varme bænk..

Mikkel Kirkeskov hedder den nye komet
http://agf.co.dk/News.asp?id=6228

Anonym sagde ...

Kirkeskov gjorde et meget fint indtryk da VHA i foråret pakkede Kapidzic-trøjen og tog til ungdomsfodbold i Cherr's barrio oppe nordpå. Kirkeskov virkede både solid og som om han var indstillet og fintunet til lige netop venstrebacken - ikke noget af det der nymodens omskoling. Nærmest en rødhåret Jan Heintze.

Andreas sagde ...

Kirkeskov er helt klart fremtiden. Håber dog, han er bedre end John Arne Riise...

Problemet med ham er bare, at når Lumb bliver solgt til sommer, så er Kirkeskov (måske) stadig 17 år, og han har to år tilbage af sin ungdomskontrakt (og sit hf-studium). Er han så klarr?

Måske skal der skydes en enkelt mand ind mellem de to pistoler, hvis vi skal have de der medaljer indenfor de næste par år...

Kalle sagde ...

Fyldet i Kirkeskov - Lumb sandwichen kunne udmærket hedde Allan K. Jepsen.

Og så er Mikkeldo iøvrigt ikke bange for at gi den gas....

http://classmates.dk/servlet/control.user.View;jsessionid=3F9395028878FAF232F65F7114E5FED1?id=26323&gradeId=4710