søndag den 22. februar 2009

Det hører... Henrik Bundgaard

Var det ikke for Staffs opadgående formkurve, havde vi nok set mere til Henrik Bundgaard, der nu hygger sig som keeper i Aarhus Fremad (når han da ikke er på kontorstolen i Codans skadesafdeling).

I steder for singler griber vi her ned i Bundgaards fem favorit-langspillere med følgende indledende kommentar fra hovedpersonen selv:

"Fællesnævneren for alle albums er den gode melodi, som absolut er det vigtigste når jeg skal vælge musik at lytte til. Dertil er føjet en god gang rock, både af den tunge, klassiske, melankolske og moderne slags, hvilket jeg holder rigtig meget af. Antony And The Johnsons er dog indie af den stille slags, dog med en god melodi og et budskab - derfor er den også med på listen. Min musiksmag er meget varieret, men ofte er det de albums, som jeg skal lære at holde af ved at lytte til dem mange gange, der for mig holder længst og bliver til klassikere.

1. Metallica: Black Album


2. Antony and The Johnsons: I'm A Bird Now


3. Dizzy Mizz Lizzy: Dizzy Mizz Lizzy

4. Nephew - Interkom Kom Ind

5. Guns 'N Roses - Use Your Illusions I + II

Ingen kommentarer: