tirsdag den 24. februar 2009

Fuck flagdag!

Nu skal der skrives sange! Ja, ok. Det lyder måske lidt som en hård og ukærlig melding - men sådan kan vi også være på den skydegale stenbro.

Vi er lidt sent ude, men skal lige have strikket nogle nye sange sammen - gerne inden sæsonstart. Derfor arbejder vi på en sangskriversession en af de nærmeste dage på et (endnu) unavngivent sted i 1657'erne. Vi får brug for:

- En flip-over til at skrive på
- Tuscher
- Gode melodier
- En guitar og et par akkorder. Kan du spille Bamboleo, er det toppen!

Pt. tror vi på, at 'Hvor skal vi sove i nat?' og 'Molak mak mak mak' kan være et sted at starte.

Puds stemmebåndet - kom glad! Og post evt. dine råskitser til kommende pokalklangs-sange i kommentarfeltet.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er ikke helt klar endnu men det bliver noget med Cerberus og tugthus. Måske i en hvor skal i sove i nat-fortolkning. Måske Ibi og Anakin også lige får et vers.

Pt er der lige nogle fede talkoder der volder mig problemer. Tror jeg bliver nødt til at bruge en livline og ringe til Nüsir eller Følner eller Gravballemanden for at spørge om råd.

Anonym sagde ...

Har netop fundet ud af at Berlin Ankaraspor spiller et heftigt lokalderby mod Tennis Borussia på søndag mens Don Tapa er i Berlin med andre VHA-hangarounds. Så måske der skal skrives på tysk!
Ellers må det blive noget Google Translator. Eller tal!! For satan, det er smart med de tal, der ligger så meget mellemkulturel forståelse gemt.

Anonym sagde ...

Jeg har en sang. Navnet på melodien kender jeg ikke, men stemningen i den kan beskrives som militant, men også opløftende.

Teksten er en kommentator Peter Kjær, og går sådan her:

Peter Kjær, Peter Kjær!
Hvem har bedt om din mening her?
Peter Kjær, Peter Kjær!?
Hvem har bedt om din mening her?!

Håber den kan bruges, glæder mig til at høre den på stadion!