fredag den 26. juni 2009

Dioh tilbage!

Jeg havde egentlig skrevet et indlæg om Michal Jackson. Var kommet hjem ved midnatstide, med smagen af en spansk sandwich fra Isted Grill i munden, da jeg så alle nyhedssiderne. Et kort øjeblik var jeg egentlig ganske berørt og postede et indlæg om Wacko Jackos død.

Her til morgen er jeg dog allerede træt af at det bliver nævnt i samtlige radioaviser og som AndreasFrb nåede at poste, så er Dioh tilbage på træningsbanen og mon ikke det er en anelse mere interessant?

Velkommen tilbage Dioh!

6 kommentarer:

Andreas sagde ...

Døde Michael Jackson ikke meget tidligt i 80'erne?

Det er da en god historie, når sådan et vrag går bort, men jeg må desværre tilstå, at det efterlader mig helt og aldeles kold. Han gjorde garanteret det meste i den bedste mening, men har han bidraget med meget andet de sidste 20 år end ekstremt kulørte besynderligheder til kendis-pressen?

Næ, så er gensynet med Dioh af en helt anden betydning. Bare de der akillessener kan holde. Så skal det nok blive en fremragende sæson. Velkommen tilbage!

Nikolaj Thorenfeldt sagde ...

Kalle, jeg er meget berørt af midsundelse, for alle og enhver ved hvad Isted-grillen gør for kroppen. En mørbrad, en flæskesteg og en lille pomfrit tak.

Kalle sagde ...

@Nix

Ja det er gode sager. Valgte dog forkert igår. Fravalgte flæskestegen for den spanske. Tror jeg skal prøve bøfsandwich næste gang. Udvide horisonten.

Anders sagde ...

Hmmm... Hvide Michael har helt sikkert brudt mange barriere rent musikalsk. Ikke mindst race-mæssigt inden for musikken. Den sorte Elvis om man vil. Men at manden ikke har bidraget med noget i årevis er så en anden sag. Når man vælger at takke nej til sangene fra Justin Timberlake's smash-sellert Justified, så er man lidt selv uden om det. Han kunne have lavet sin musikalske opstandelse dengang, og så var tingene måske endt anderledes... Måske...

Men at vores egen Snoop DO-Double-G er tilbage på træningsbanen er fantastiske nyheder. Jeg håber og tror på, at sæsonen 09/10 bliver året for vores afrikanske guldfugl... Dioh... Drop it like it's hot og knald 28 kasser ind. Så laver jeg en omvendt Wacko og tatoverer mit hvide fjæs sort som kul... måske...

solarex sagde ...

Alt andet står på pause idag.

http://www.youtube.com/watch?v=bkMBVbEUd7o

(og næste sæson bliver sgu også en "Thriller")

Jonas Karmark sagde ...

Meget enig med Andreas. Michael Jackson er et gammelt ringvrag og en totalt tosse, der ikke fortjener al den hæder og opmærksomhed mere. Om han var pædo eller ej er for mig ligemeget, men mystisk med alle hans små drnege han tog med rundt på turnéer osv. Hans storhed ligger mange mange år tilbage til dengang Danmark vandt EM og Nirvana og grunge blev hot og Michael J. not.

Langt mere interessant med Snoppy Dioh maan tilbage på træningsbanen. Vi manglede hans killer instinct og skarpe træk i foråret. Med ham og Nananado i topform kan det blive en dynamic dou uden lige med Gravhunden som en farlig joker.