tirsdag den 30. juni 2009

Fjollesæsonen

..blev lige en tand mere fjollet. Klokken 10.04 tikkede en sms ind på min mobil med beskeden:

Er lige ved at boarde et fly til Paris. Brian Steen er her med en mand jeg ikke kan genkende. Nok ikke en spiller, men ved ikke. Hørte dem nævne Allan Reese.

Sprængfarlig sladder. For hvem er denne mystiske mand BS tager med til byernes by? Og hvordan passer Allan Reese ind i det her? Jeg ved ikke med jer, men jeg tror på den HELT store transfer. Emil Lyng tilbage? Jesper Mikkelsen i Troyes? Har det noget at gøre med Ala(i)n (Gi)resse??

1 kommentar:

Andreas sagde ...

Gad vide, om vi stadig er så lille en klub, at vi bliver bedt om at møde op i Frankrig, hvis vi vil sælge en spiller?

Jeg gætter på, at en af profilerne er lige ved at blive skudt af, hvis Brian Steen bruger tid på at rejse til Frankrig (uden familien). Om det så er for at sælge den profil eller for at købe en ny, han er dernede, det er temmelig spændende.

Jeg troede ellers, at alle store navne ville blive mindst til næste sommer - dog med White som undtagelsen, da hans sidste salgsdato nærmer sig. Men han skal ikke tilbage til Frankrig, har han sagt. Så hvis det er ham, der er på vej ud af kanonen, så er Brian Steen på shoppingtur...

I øvrigt herligt at se, hvordan AaB har spenderet 7 mio. kr. på en 29-årig halvsvensker og en Horsens-tonser. Hvad blev der af deres talent for at hente gratis profiler?