mandag den 16. juli 2007

Adjø Smukke Thomas?

Det peger unægteligt i den retning.

Jeg er lidt usikker på, hvad jeg skal synes om måden man har leveret budskabet til Smukke Thomas. Det kan vel ikke helt komme bag på spilleren at han sidder på et yderligt mandat efter indkøbet af Kim Madsen, med Luffe på vej tilbage, samt A. Kures nogenlunde stabile form.

Personligt føler jeg ikke at jeg for alvor har set det bedste fra T Hansen og derfor er det vel på mange måder en naturlig udvikling der pt. finder sted. Jeg ville måske bare, et eller andet sted ønske, at man havde været lidt mere smooth i udmeldingerne fra staben, så man ikke havner i den her lidt Randers FC agtige siuation med utilfreds spiller som lufter offentligt vasketøj.

Oh well, de meldinger der kommer fra de andre på de Udstødtes Ø, er noget mere proaktive, men det er vel hvad man kan forvente når man har at gøre med en menneskelig og fodboldmæssig kapacitet som Esset.

Ingen kommentarer: