onsdag den 18. juli 2007

Så går det løs!

Jeg er klar. Jeg er klar. TIl vores nye superstar. Alex Valencia.

Mit bud på en startelver, uden for meget lirum larum og gak gak:

Staff

Ulle-Kimse-Budtzi-Lumb

ALEX-Kari-Jerry-LARS

Jeremiah-Graulund

Et i mine øjne nogenlunde stabilt superligahold, med visse spørgsmålstegn mht. venstresiden. Resultatet bliver noget i stil med 1-1 med White som første målscorer, hvorefter Maizena ufortjent udligner i overtiden på et kiks af Kimse. Sådan gør man det helst hos de hvide. Tror forresten at Jeremiah bliver en oplevelse som angriber, der er rigtigt mange mål og assists i ham deroppe på toppen.

4 kommentarer:

Mathias sagde ...

Jeg tror (og håber) du får ret. Og ja, den venstreside er sgu noget bleg defensivt. Der kan jeg godt få lidt mavekneb ved tanken om et Lumb-raid som Plejdrup ikke får lukket af for - kontra - bang!

Jeremiah tror jeg også bliver efterårets store cost-benefit oplevelse. Valencia drømmer jeg om, får en Jeffrey debut.

Anonym sagde ...

Meget enig, både mht startopstilling og Jebediah Jr.

Sad lige og ladede op til et patosfyldt indlæg på galehuset om, hvordan de 3 Liga-debuttanter Budtz, Kári og White er de tre store spørgsmålstegn. Min konklusion bliver, at alle 3 viser deres værd i efteråret og er på tale til diverse landshold og større klubber (findes de?) til jul.

Af de tre bliver White den funklende stjerne, selvom han desværre er en type som får mange århusianere til at efterlyse hurtigere afleveringer. Det hænger sammen med den forkvaklede fodboldkultur der hærger Århus. Så: NEJ, han varmer den ikke for meget!

PS: Har vi en drømmeholdspulje coming up? Karlitos, du plejer at være mand nok til at klare den slags!

Mathias sagde ...

Jeg har en pulje, der lyder det flatterende navn 'Krabbe spiser op.'

Mathias sagde ...

Password: Bingo