onsdag den 25. juli 2007

Anders Kure, Aarhus GF


Når vores forsvarsstyrmand holder fri

3 kommentarer:

Jesper sagde ...

Nu, hvor vi efter min ringe vurdering har bevæget os ud i OT, ønsker jeg at lette hjertet:
På opfordring fra ledende personager i VHA har denne signatur - ingen ringere - været på en hemmelig mission i Kgs. København for at undersøge et rygte. Et rygte, der hårdnakket har gået på, at en af de markante skribenter på Vesterbro Hardcore AGF (og læg liiige mærke til navnet) rent faktisk ofte er at finde på NØRREBRO!!!
Iklædt passende forklædning i form af min kone, der grundet sit asiatiske udtryk passede perfekt til den brogede bydel, samt mit yndlingsafkom, tog jeg torsdag eftermiddag opstilling på Nørrebrogade, og efter få minutters ventetid dukkede han ganske rigtigt op med halsklud og det hele.
Don Tapa - verden kræver en forklaring!

Kalle sagde ...

Det er ikke helt forkert bemærket. Denne skribent tør godt at hævde at Don Tapa til og med er begyndt at færdes meget, i det ingenmandsland der også kaldes Østerbro.

Bekymrende tendens! Godt at vi er nogen der holder det 110% reelt indenfor servicemilen.

Anonym sagde ...

Jeg synes det her med whereabouts griber om sig med en ubehagelig fart.

Men siden (v)i nu startede melder der sig følgende spørgsmål:

- Er Karls adresse på Vbro efterhånden ved at være proforma? Adskillige gange har jeg undret mig over at denne signatur (altså Karl!) er kommet fra den forkerte side af byen i en tyk og umiskendelig stank af Latte fra Øbro-franchisen af Kaffeplantagen ("Kaffe- & Vinplantagen" - hvad ellers?). Det er en lang servicemil, Karl!

- JK virker som en desperado der har kastet sig over tastaturet inden denne signatur (Don Tapa!) afslørede hans whereabouts i bedste Cassani-stil. JK, du skal ikke tro jeg ikke så dig i Dolomitterne!

Don Tapa bevæger sig godt nok i et ingenmandsland som de fleste har svært ved at placere, men det er hverken Nørrebro (ikke længere!) eller Østerbro. Det er myter der må aflives med det samme, da enkelte skribenter øjensynligt, med deres journalistiske erfaring, har 20 i kunsten at ophøje rygte til eviggyldig sandhed.

//Don Tapa de 1352