søndag den 1. juli 2007

Christer George II på vej til Århus?

De sidste rasende gloser nåede kun lige at fortone sig fra hjørnerne af Skipper Bodegas røgfulde gemakker, før udskældte Christer Georges afløser meldes på vej til Århus.

En ofte skadet højre midtbane af norsk/sydlandsk afstamning, der kan spille angriber uden større succes, men som til gengæld roses for en fin teknik, når der er medvind og humør i truppen. Det lyder bekendt. Og det lyder godt.

Valencia kan blive det friske pust til en indkøbsrunde, hvor det, trods Lucena-købet, tyder på en mindre overdosis af rugbrød og lidt mangel på champagne. Lindkvist/Wichmann til back-pladsen lyder i hvert fald sundt, men også lidt groft, mens George II funkler lidt mere af sjov og ballade. Mmmm.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mine norske kilder siger, at Valencia har en usandsynligt "god inleggsfot".

Jeg må sige, at efter indledende skepsis overfor en ny spiller på en af de pladser hvor vi er stærkt besat i forvejen, har min entusiasme peaket i løbet af i dag.

Jeg ser for mig at White passer venstre kant næste sæson. Der vil han bedre kunne trække ind i banen og udnytte den skudstyrke som OP elsker så meget ved Jeremiah Jr. Hvis det er tegningen vil jeg gerne tage væddemål på min. 8 mål på Whites konto i næste sæson (hvis han holder sig skadesfri).

Men tilbage til kardinalpunktet i debatten om vi har brug for Valencias indlægsfod: hvem skal omsætte?

Ibrahiiiiiiiiim (?)