søndag den 3. august 2008

Først og fremmest vil jeg gerne takke for de pæne ord. Jeg har altid drømt om at tørne ud for VHA, og jeg håber, at jeg har evnerne til at bide mig fast i en stærkt besat trup.

Jeg har dog en bekendelse: Jeg plejer kontakt til østasiater på virkelig fast basis, jeg har trykket adskillige afrikansk udseende mennesker i hånden gennem tiden og i går hyggesnakkede jeg i flere halve minutter med en arabisk type, som serverede mig en yderst delikat pizza fra Århus' svar på Vesterbro (da Vesterbro var Vesterbro) - Jægergårdsgade. Nam nam.

Men jeg kan ikke prale af at være hverken helt eller halv mørk, hvilket nedenstående billede af undertegnede aka denne signatur beviser. Og det er jeg faktisk lidt ked af. Ud fra de beretninger, jeg har fra kvindelige bekendte, som har plejet intim omgang med mørke mænd, ville det nemlig betyde, at bulen under ballerne ville blegne i sammenligning med en endnu større ditto fra forsiden. Af min krop, altså. Hvis I forstår sådan en lille én.


Nå, men mens vi venter på, at Nando kommer og redder det hele sammen med Dioh og Jerry (som jo er decideret halvmørk), vil denne signatur aka undertegnede forsøge at komme på idéer til århusianske input. Stay tuned.

4 kommentarer:

Kalle sagde ...

Var den omtalte pizza mon fra D's? Jeg havde en udmærket oplevelse med en kødbolle/bacon sag derfra i søndags.

Og så må jeg spørge....hvad sker der med Sorento?!?

Jesper sagde ...

Hatten af for de synske evner. Jeg nød en fætter med okse-carpaccio, mens mit fruentimmer hapsede en lækker sag med grillede kartofler, soltørrede tomater og pesto. Det var min jomfrufærd på dén galej, og jeg skal helt sikkert ha' en tur mere inden længe.

Sorento er ikke blevet frekventeret af denne signatur længe - det er som om stedet bare er blevet lidt træt.

Anonym sagde ...

Sorrento brændte desværre ned - to gange på en uge. Nu skal man ikke mistænkeliggøre sine medmennesker, meeeen: Hvem lugtede forsikringssvindel?

Så der er desværre ikke flere value-for-money frokostpizzaer derfra...

Kalle sagde ...

Jeg synes nok at den så lidt sveden ud. Jeg har ellers tilbragt mangen en tømmermændseftermiddag derinde. Kan huske da colaen var i flaske og comboen kostede 30.

Good times.