onsdag den 20. august 2008

Ok, så...

Efter at Frej retteligt elller ej, revser os for at være stendøde, så må jeg tage til genmæle. Det er ikke fair, altså. Følgende holder dog:

*Dyrehaven, nyt sted på Sønder Boulevard, Æg Benedikt, jow tak. Høker Bajere til 20, åh ja.

*Flæskedrengen, den er stadig god, tak Isted Grill.

*Nando Rafael, han er for vild. Hvad en del folk på Skipperen i søndags ikke vidste var at sangen om ham er: Nananannananan-DO! Nando, Rafael, Rafael, Naaaaaaaaaaaaaaaaando Rafael. Der er et DO der! Vågn op, VHA og Nysir ejer lægterne. Tsk.

*80'er indie, det er så fed'. Lyden af denne, lettere overrislede, signaturs ungdom



*vi har alletiders fede trup og Artur Sorin var udenfor Kalmars ditto i mandags, han kommer snart, mærk jer mine ord.

6 kommentarer:

Andreas sagde ...

Ja, vha'erne går jo nærmest helt i barndom i de her dage. På tribunerne er det KC And The Sunshine Band fra '83, Kalle er gået i 80'er indie-mode, og snart vender Primal Scream tilbage til os, eller er det os, der vender tilbage til dem?

Det er sgu tider. Selv GF ligner jo noget fra halvfemserne. Og hvem ved, måske er vi inden længe helt tilbage på 80'er-niveau?!

Anonym sagde ...

Bloggen længe leve.

Jeg skal selvfølgelige undskylde mit opråb.

Jeg savnede blot, oven på den imponerende gang boldleg mod Albertslund, en blog der med afsæt i sejrsrusen tog os på opdagelse i glemte egne af Vesterbros eksotiske madunivers eller lignende.

Iøvrigt vil jeg gerne henlede opmærksomheden på European Beer Festival, d. 12 tiul 14 sept. i VHA´s baghave "Carlsberg grunden". 2000 forskellige øl fra i omegnen af 150 forskellige bryggerier....

Anonym sagde ...

Uh, Don Tapa skal hjem til konference i den weekend. Ser ud til at det lige er blevet til "konference".

Kaysen sagde ...

Ikke kun VHA er i svært godt humør med en duft af svundne storhedstider i næseborene, på Fredensvang er der gået spas og højt humør i tingene:

http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5642

Det skulle således være indenfor rækkevidde at se BSN optræde i damesko ...

Kalle sagde ...

Måske, bare måske, er der ved at gå lidt vel meget firmafest i den. Hvad er det næste? Amatørkabaret? Sækkevæddeløb? Det der hvor man løber med et æg på en ske?

Er det sådan her CoastZone tjener sine penge?

Anonym sagde ...

Med den frekvens BSN siger "vores samarbejdspartner Coastzone" i medierne kan jeg ikke forestille mig, at de tjener penge på den ordning..