mandag den 20. juli 2009

Den røde løber

Så er det lige om lidt, at vi med en 3-0 sejr kan sætte os på førstepladsen i Suppen. Når Aage Rou er blevet mindet med ét minuts stilhed, triller bolden med følgende spillere i truppen - og et bud på formationen.

Steffen Rasmussen
Frederik Krabbe - Dan Thomassen - Kim Madsen - Michael Lumb
Jeremiah White - Benny Feilhaber - Jerry Lucena - Jakob Poulsen
Nando Rafael - Peter Graulund

Bænken: Sanel Kapidzic, Mark Howard, Jens Gjesing, Kasper Povlsen, Dioh Williams, Lars Pleidrup, Anders Rasmussen.

Baronen er sgu noget af en korkprop, hvis han igen får spilletid fra start. Men en gedigen korkprop synes jeg. Resten af opstillingen er spot on. Selvom tanken om Krabbe/Lindkvist som efterårets muligheder på højre back ikke er videre ophidsende i positiv forstand, er den ikke længere så skræmmende endda...

7 kommentarer:

Kalle sagde ...

Dagens anagram

Kim Korkprop AKA Mik Porkkrop

Jesper sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jesper sagde ...

Kim Madsen - verdens hidtil eneste rødhårede korkprop. Det er sgu da meget cool, dér. Jeg deler forfattersignaturens vurdering af, at hvis man trods konstant modvind alligevel formår at holde sig på benene, ja så er man - for lige at låne fra Robinson Ekspeditionen - den værdige wingman til Dan.

Kim og Dan. Det lyder godt og det lugter godt.

Frej sagde ...

Jeg er bange. Jeg er altid bange op til sæsonstart og ved ikke helt hvad jeg skal mene.

Krabbe Madsen vs Dan Lumb frygter sgu for vores højre side. Og så har aab den der irriterende tendens til altid at spille godt på Århus Stadion, men nu må vi se. Jeg håber vi får lagt et tilpas højt pres, der gør Aab lidt usikre og de derfor kommer til at lodse lidt mere væk end de havde regnet med.

Men puuuha, jeg frygter et 1-2 nederlag, og så står vi der med Randers ude og OB hjemme foran os fy for helved.

Mathias sagde ...

Altså Randers som i "SønderjyskE - Randers: 1-0"?

Don Tapa sagde ...

Jeg kan godt lide tanken om at vi har et rigtigt voksen-forsvar*. Sådan to garvede rotter der udstråler, at de har prøvet det hele før. Twice!

Det er vistnok sådan man vinder mestersk..fodboldkampe. Har jeg hørt fra nogen der har prøvet den slags.

* Både Kim og Dan er yngre end denne signatur, men virker bare betydeligt mere voksne.

Kalle sagde ...

Du skal ikke bekymre dig Don Tapa. Mange brugere af denne blog er vist hvad kan kalde børnevoksne.