mandag den 6. juli 2009

Gollum is back



Så sker der lidt ude i de sydlige forstæder. Link

3 kommentarer:

Kalle sagde ...

Hmmmmm. Var ellers rigtigt glad for Mini Mølby. Gollum? Really? Var Tollefsen ikke ledig eller hvad?

Jesper sagde ...

Jeg har ikke rigtig noget indtryk af Mølby, men jeg er temmelig begejstret for, at det bliver Gollum, der overtager. Manden er velbegavet, har en flot karriere i rygsækken, kender klubben og er på alle måder den positive rollemodel, som visse andre af de nævnte kandidater ikke rigtig kan siges at have. Tolle skulle angiveligt have en pænt mørk side, og Tøffe... der ville man sateme kunne tale om en god cop/bad cop-konstellation made in hell.

Med denne løsning får Eriktionen en kompetent og sympatisk assistent, som oven i købet kan læse. Me like.

Don Tapa sagde ...

Jeg skal ikke lægge skjul på min skuffelse. Jeg havde håbet på den Den Cognacfarvede Læderpoet fra Nordbyen. Han har en god indflydelse på de unge pistoler og er personificeringen af det hele menneske som BSN og Casper Boogey snakker så meget om: poesi, læder og polyvalent fodboldspil.