fredag den 6. april 2007

Den kommende uge på VHA


Udover Irma City og grønthandlerne på den berygtede gade, så er der få, der knokler så hårdt i påsken som holdet bag bloggen her. Ja, nu må mmmmmtac.nu da snart begynde at mærke den hede ånde.

Nå, i den kommende uge kan du se frem til:

* Interview med Jeremiah White. Om hvad, skal vi lige have fundet ud af.

* Forklaringen på, hvorfor Esset hedder Esset - og hvordan WeeMan kom til verden.

* En madopskrift med asparges.

Du ved, hvor du får det. Lige her på 1650'ernes yndlingslegeplads. Nemlig. Yeah.

Er jeg i øvrigt den eneste, der godt kan li' sherry?

6 kommentarer:

Jesper sagde ...

En af mine venner tog med konen til vinhandler for at få et godt råd om vin til stærk ost, og manden sagde sgu' hvid sherry. Da de var færdige med at grine købte den en halvpebret flaske og drak den til deres halv- og helrådne mælk (ok - er slet slet ikke ostemaaaaan). Siden har de missioneret på fuld tid for den uhellige alliance.
Selv er jeg mere til kirsebærvin. Sådan en flaske og et billede af Ken Ragus - det bringer tårerne frem her på Ringgaden!

Anonym sagde ...

mmmmmmmmmtak for verdens bedste agf blog

Mathias sagde ...

Kære Jesper,

Først er det mine evner som skriverkarl du drager i tvivl (efter første indlæg om Luffe) - og nu besudler du både ost og sherry. I et og samme indlæg!

Var du ikke Ken Ragus fan, var du banned for længst.

Kalle sagde ...

En god ragout er ikke komplet uden et venligt mål sherry.

Jesper sagde ...

Kære Mathias,

Jeg er ked af at have beklikket din faglige stolthed, og jeg sender kindkys i hobetal for at rette op på de skader, mit skarpe tastatur har forvoldt mod dit selvværd.

Men osten vil jeg slet ikke diskutere. Jeg har her i påsken været på besøg hos nogle venner, og da jeg en morgen sad og så tegnefilm med ungerne, spurgte den ene pludselig, hvem der havde slået en prut. Efter at alle havde meldt pas blev der fra køkkenet råbt, at det nok skyldtes, at den rådne klump mælk netop var lukket ud af buret. Ost=prut=fy-fy.

Sherry skal jeg nok komme til at elske.

Lillebror Nick Ragus bomber i øvrigt løs for Slavefarmen I/S. Måske skulle Ove rette Veloens snude mod Heden?

Anonym sagde ...

Så er vores kultsted på Istedgade endelig kommet på nettet efter en længere omgang Hjallerup marked http://www.skipperbodega.dk

Her kan man sikkert også få sherry.

Der er snart rap arrangement har Mathias visket mig i øret samt storskærm på søndag for de dovne, der alligevel ikke gider starte bilen op og køre til nordduskland.

I øvrigt er Kalle jo savnet på Østblokken forumet! Der findes vel rappere fra Malmø, der skal anmeldes eller nye spillere der skal diskuteres ;)