torsdag den 19. april 2007

Kaffe på en søndag


En Ceres. En kaffe. Måske endda dyppe en croissant i sidstnævnte.

Det er tilbuddet, når den til 1650'erne grænsende kaffebar med det sigende navn, Verdens Mindste Kaffebar, søndag klokken 10 byder velkommen til lidt prematch stemning forud for afklapsningen af Lyngbys ynglinge.

Udover at arrangementet selvfølgelig primært har til formål at samle AGF-supportere, er det jo også DIN enestående chance for at møde mindst to redaktionsmedlemmer fra vesterbrohardcoreagf.blogspot.com.

Kom over. Sig hej. Vi er fine fyre.

Det er Tullinsgade, sidevej til Gl. Kongevej.

11 kommentarer:

Kalle sagde ...

Satser også på at nå det. Er der noget transportkonsensus?

Mathias sagde ...

Nam nam. Så kan pøblen få autografer fra to contributing editors ;o)

Indlæg fra Frej på GH afslører, at der er afgang fra Vesterport 11.36 - ankomst Lyngby 11.53.

Alternativt: Afgang 11.46 med ankomst til Lyngby St. kl. 12.03 eller 11.48 med ankomst 12.08.

Andreas sagde ...

Jeg vil gerne have en af de der autografer, så jeg dukker også op!

Kalle sagde ...

Jeg har hørt rygter om at der er nogle youngsters som kører i automobil derned, what gives?

Jesper sagde ...

Arrgh - I er så satans urbane på den eksklusive måde... Kan man bestille de der autografer pr. postordre?
Nå, men god kaffe og god kamp. Når I rammer Århus, kunne man måske lave en jysk pendant til jeres kaffe-initiativ - jeg har netop fået mig en Mads Nørgaard-klud, så der er styr på latte-uniformen. Og vi har blandt mange muligheder en is-bar på Trøjborg med superb kaffe.
Jeg er i øvrigt sikker på, at Ken Ragus drikker sin kaffe sort. Mælk og sukker rimer dårligt på afro.

Mathias sagde ...

@Karl: Det lyder spændende. Dvs. man behøver ikke at tage cyklen til Tullinsgade?

@Jesper: Vi arbejder pt på at få et godt udvalg i merchandise, deriblandt tshirts, badges - og selvfølgelig også autografer (eller 'autogrammkarte'som det hed i de gode gamle Bravo blade).

Vi er for bloggere, hvad DATO aldrig blev for gratister.

Kalle sagde ...

Endnu en overflødig gratis service?

Mathias sagde ...

Nu skrev jeg jo ikke, at vi er, hvad de var - men at vi er, hvad de aldrig blev: Danmarks bedste gratis medietilbud. Og det er jo ikke løgn.

Til gengæld kan man så ikke pakke fisk ind i vesterbrohardcoreagf.blogspot.com (så vidt vides)

Andreas sagde ...

Og så vidt jeg er orienteret, så koster den daglige udgivelse af bloggen her også kun i underkanten af den million, som gratisaviserne hver dag poster i deres fiskeindpakning.

Jeg er altså også frisk på noget fælles transport over til Tullinsgade. Hvem er de der young guns?

Kalle sagde ...

Så skal jeg måske lige understrege at der ikke bliver plads i bilen til andelsmillionærer...

Mathias sagde ...

Hurra for den kommunale byfornyelse. SHOTGUN!