lørdag den 7. april 2007

Hot Chip tror på påsken












1650's yndlings trend englændere har smidt en udgave af den glimrende DJ Kicks serie på gaden. DJ Kicks konceptet er simpelt: hotte navne i periferien mellem indie og dance flæsker et mixbånd sammen. Indtil videre har det fungeret med stor succes og personligt er jeg meget glad ved især Erlend Oyes bidrag til dansegulvet.

Nuvel, den nye står Hot Chip bag og de har mixet godbidder fra b.la. This Heat, Tom Zè og New Order med et enkelt nyt nummer fra egen hånd. Sommeren er hermed officielt på vej. Cd Wow har lovet mig at de vil sende min udgave af pladen som udkommer i maj, allerede den 30 april, så jeg er godt tilfreds. Indtil pladen kommer, danser jeg til dette nummer og drømmer om storsejr over Frede.

Streamet er ærbødigst lånt hos covertcuriousity.net:

Hot Chip - My Piano

Og nu hvor du er i gang, tag da så lige og køb pladen!

1 kommentar:

Mathias sagde ...

Den er allerede gjort klar til heavy rotation, når VHA holder sommerfest.

Wauw. HC har gjort det igen.