onsdag den 25. april 2007

Ny mand til klubben? - Part II

Ifølge tipsbladet.dk begynder Jerry Lucenas drømme om et attraktivt udlandseventyr til sommer at rinde ud. De drømme har nemlig haft den umiddelbare konsekvens, at Lucena er blevet betroet det ærefulde hverv at lune esbjergensernes udskiftningsbænk foråret ud. Hvilket åbenbart ikke har øget interessen fra udenlandske klubber for den vestjyske midtbaneslider.

Men der findes mindst én træner i Europa, som ikke vil have brug for de DVD'er, som Jerry nu vil begynde at distibuere til agenter og klubber rundt om i udlandet. For oppe i Århus har Ove P. næppe glemt dirrigenten fra sit succesfulde Esbjerg-mandskab, og mon ikke han i disse dage holder linien ekstra varm til Lucena?

Hvis det skulle lykkes at trække nu 26-årige Jerry Lucena til Århus til sommer, ville vi stå med et seriøst luksusproblem på midtbanen. For her har vi i forvejen Arnason og Gjesing - og indenfor kort tid også Niels Kristensen. Men Arnason vil et stykke ind i efteråret være travlt beskæftiget længere tilbage på banen, og Niels Kristensen har på kort sigt både en genoptræning at slås med og en manglende rutine på denne vigtige placering.

Jeg vil ikke holde mine købs-anbefalinger tilbage. Jeg vil meget gerne se Jerry indtage den århusianske midtbane i næste års medalje-kampagne...

5 kommentarer:

Kalle sagde ...

Lad os da bare begynde at drømme, her er mine mulige nyindkøb:

Jerry Luc'
Bo Storm 'in heaven'
Asbjørn Sennels

Andreas sagde ...

Asbjørn Sennels: meget velkommen.

Bo Storm (i et glas vand?): droppede os for fire år siden for et ophold som talent i Herenveen, hvor det ikke er blevet til meget spilletid. Han drømmer om Randers. Jeg drømmer om Vester.

Men så drømmer jeg om en stor angriber til at tage kampen op mod Tulle, når Sand takker af. Jeg tror ikke meget på det lange hyl oppe i Norge, så her bør vi virkelig sætte ind med den tunge sign-on-fee.

Mathias sagde ...

Uden at jeg på noget tidspunkt vil tilslutte mig graden af voldsomme udfald mod manden på stregen, er det vel - ifht. Suppe genkomsten - også relevenat at kigge på sidste skanse?

Jeg drømmer om... tør jeg skrive det... Rune P.

Kalle sagde ...

Argh. Rune P, det dur ikke. Hvad med tørre kiks som Henrik Ipsen, Jan Hoffmann eller dark horse Kevin Stuhr Ellegaard - en mand der brænder for den århusianske drøm. Plus, jeg havde ham i CM og der havde han 20 i alt!

Anonym sagde ...

Kevin Stuhr har som Hyldbassen primært 20 i størrelse!

Siden vores nuværende målmand har 0 i samme disciplin ser jeg dog Kevin Stuhr som en oplagt transfer target på sommerens marked!