mandag den 17. november 2008

'Det hører... Kári IKKE'

Jeg skrev en mail til Kári og satte mig til at vente. Så tikkede overraskelsen ind:
"Instead of telling you about my favorite five, I will gladly tell you about the five worst pieces of music."

Så for den! Islændingen går sine egne vegne, og vi går med:

1. Snoop Dogg: 'Drop It Like It's Hot'

Kári siger: "Last year this was the worst song I´d ever heard, the once great rapper proved that he had completely lost it when he made a song with very strange and irritating sounds from his mouth and a melody made by his five year old son a Fischerprice keyboard."

2. Rihanna: 'Umbrella'

Kári siger: "Unbelievably this song won her a Grammy award. Probably tells us more about the people who decide who gets one rather than the artist."

3. Snoop Dogg: 'Sexual Eruption'

Kári siger: "Once again Snoop Dogg releases a fart of a song. It´s not quite as bad as "Drop It Like It's Hot" but still horrible. Alvin and The Chipmunks made a remix that is probably worse which goes to prove that at the moment Snoop Dogg isn´t the worst artist out there."

4. Akon: 'Right Now'

Kári siger: "I was wondering when Akon wrote this song, did he write "nah nah nah nah" into the lyrics or is it something he came up with on the spot, anyway I want to congratulate him on probably the worst lyrics ever written."

5. Rihanna: 'Disturbia'
Kári siger: "Like Akon, Rihanna writes lyrics so bad it leaves you speechless. Her advantage in competing for the worst song ever, her voice can also drive a man insane in the membrain."

I øvrigt: billedet viser midtermanden til grillaften med Den Islandske Diamant og Rurik Gislason.

Næste gang kaster vi os frådende over Essets pladesamling.

7 kommentarer:

Jesper sagde ...

Mathias: Dette er det bedste tiltag på VHA nogensinde! Jeg synes, at Karí rammer hovedet på sømmet i en sådan grad, at jeg føler det som de der rare mennesker, der får en åndemaner på besøg til en omgang mental mental feng shui - jeg føler mig ramt i hjartet!
Karís analyser er skarpe, friske og spidse som nyplukkede jordbær med friskkværnet pebet efterfulgt af en perfekt mikset caipirinha og et kærligt, men konsekvent stykke med fellatio.
I nat vil jeg drømme, at Manden fra Nord kaster sig ned og tackler Rihanna på en måde, så David Nielsen synes, at Roy Keany er en Giraf til sammenligning (hvis man forstår sådan en lille én, dér).

Jeg vil nu gå tilbage til arbejdet og forsøge at fortrænge, at Esset er på plakaten i morgen. Det er stort, og det bliver større.

Livet er vidunderligt.

Anonym sagde ...

Fantastisk, thumbs up til bloggen og ikke mindst Kari.

Og så nævner jeg ikke med et ord at opskriften på "Ydmyghedstærten" endnu ikke er lagt ud.

Anonym sagde ...

Vise ord der viser en kriger med kraft i de velfortjente verbale tacklinger. Lige til stregen og nogle gange over den. Det er den iboende logik i en defensiv midtbanespiller, som Jørgen Leth kunne formulere det på en halvdårlig dag.

Kan Kári ikke lige snakke et alvorsord med ham der Rurik som tror, at Fodsport er det hotte. JEg var allerede lidt ærgerlig over han ikke kom i sommer og nu ser han næsten umulig ud. Det ville ellers være et islandsk drømmeensemble.

Andreas sagde ...

Jeg svømmede også lidt hen ved tanken om, at Rurik skulle udvide de islandske grill-arrangementer til daglige møder på Fredensvangs grønne tæpper.

Men hvem er egentlig aller varmest af den lille eksklusive gruppe, der bobler som potentielle forstærkninger til venstrekanten?

Er det Rurik Gislasson? Er det Simon Poulsen? Er det Brian Nielsen? Eller er der bedre bud? De kunne alle tre udgøre den manglende brik til puslespillet 'Det lille drømmehold', som Sorin og Thomassen er de andre manglende brikker i.

Det bliver så sindssygt, når det bliver forår igen. Eller absolut senest når det bliver sommer...

Anonym sagde ...

Før Ovelutionens bratte endeligt ville jeg have sagt Martin Bergvold. Det er i virkeligheden ændringen i de spillertyper vi har kig på til sådan en plads om venstre midt, der bedst illustrerer forandringen fra Ovelución til Erikción.
Nu vil jeg sige Simon P - han har mere fart end Bergvold, specielt i omstillingerne.

Tror desværre ikke Rurik kommer - ville ellers på en måde lige så gerne have ham. Ser ham som en Mattias Jonsson-type der fra sin plads på kanten søger ind i feltet og er god for min. 6-88 mål om året.

I øvrigt synes jeg det ville være på sin plads med en afstemning om, hvad der ligger i Káris pladespiller, hvis det lykkes jer at lokke det ud af ham.

Anonym sagde ...

Man ku komme med mange elitære klandringer om negativ opbyggelighed hos Kári.

Mit besyv nøjes med at være...

Hack den mands ipot !!

Andreas sagde ...

Jeg tygger på, om man burde tilføje en bobler til listen over indkøb til venstrekanten.

Det hører til i den ikke særlig gennemresearchede afdeling, men i Lyngby har de en kantspiller, der dækker både højre og venstre side, der hedder Kevin Schmidt.

Jeg så ham i hans indhop i Lyngbys pokalkamp mod FCK, og hans løb med bolden så fremragende ud. En virkelig Eriktionsspiller (uh!).

Problemet er nok, at hans niveau pt. er for tæt på Blichers og Nillers, og at det derfor vil være svært at retfærdiggøre sådan en investering i fremtiden. Men han kunne om et år eller to måske være en ny Ilsø eller måske endda Simon Poulsen.

Nogen der kender mere til denne flamboyante winger?