søndag den 24. maj 2009

I kan bare komme an!

Mens sejren over de pisgule stadig summer rundt i kroppen, er det vel på sin plads at tage afsæt i endnu en hjemmebanesejr og ophøje den som udtryk for noget større:

Århus er igen en fæstning!

11 ud af sæsonens (foreløbig) 13 sejre er hentet på Stadion - med dagens sejr er det blevet til fem i træk. I alt kun tre nederlag, og så har Eriktionen og Ovelutionen hentet sejre over OB, FC København og Brøndby. Bevares, nogle af dem har været mere heldige end andre, men hvem bekymrer sig om det?

Væk med løbebanen, remoulade til pølserne og flere youngsters med bare maver - så er vi kørende, folkens. Det her bliver lige så frygtindgydende som en nat med Tom Køhlert i en lummerhed bambushytte.

Omvendt er vi et pivdårligt udehold, og det kunne da være fint liiiige at finjustere, så vi også kan være med der. Gerne med Vejles nykårede 1. divisionshold som næste skalp.

Femtepladsen kommer hjem!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og på den lange bane......

"Fodbolden kommer hjem!"

Lad os få noget molodi på dén.

Mathias sagde ...

Syng med på verdens bedste fodboldsang her:

http://www.youtube.com/watch?v=4QIAv2EoIP0

solarex sagde ...

6-3 mod Brøndby for sæsonen. 15 point imod de 4 øverst placerede hold.

Hvornår er det sidst set?

Mallurt fåes ved 1-7 mod RFC for sæsonen. Men vi har honnøren til at nappe deres tabelplacering i sidste spillerunde. Det sir' vi bare. It's coming home. It's coming home.

Alle til Vejle.

gl. egå sagde ...

Yderst stærkt, må man sige. Sejren lå lidt i luften, men alligevel. Jeg erkender blankt at jeg inden sæsonstart havde regnet med en top 9-10 stykker og en ghost whisperer der stod og hviskede med nedrykningsspøgelset langt ind i sæsonen.

Mht. til "Når det nu ikke kan være GF"-afstemningen... jeg erklærede mig indifferent, men der skete alligevel noget inde i mig da jeg så Jesper Rantala løbe rundt med med guldhår og Don Ø med tårer i øjnene sørge for at Carlsberg-logoet på deres, indrømmet, indbydende champagne-øl blev vist kameraet. Men hey. Næst' år.

solarex sagde ...

Jeg har lige en mere. Mon ikke det sjældent de sidste 10 sæsoner, at ikke et eneste hold har slået os 9-0 i point for sæsonen.