torsdag den 28. maj 2009

VHA bekender kulør

11 kommentarer:

Mathias sagde ...

Jeg er rystet!

Andreas sagde ...

Det er ikke den der nye kæmpe-latte, de lige har introduceret, vel? Det ville være jævnt kontroversielt, hvis du er hoppet på den.

Jeg mener, det er jo nærmest ydmygende at bestille en kaffe med mere mælk end i cortadoen. Af uvisse årsager.

Mathias sagde ...

Aaahhhh... Cappuccinoen er nu også tålelig, og mon ikke det er den? Hva? Hva? Hva?

Men kæmpelatten... man burde virkelig gøre det. Bare for at sige, man havde gjort det.

Det bliver i morgen formiddag.

Andreas sagde ...

Den er meget mere end tålelig. Jeg synes, det er en af de bedste formiddagskaffer, man kan vride ud af København. Den er bare ikke forbundet med så meget respekt, lader det til.

Om eftermiddagen er espresso machiattoen på Risteriet et valg, man sjældent fortryder. Havde jeg været en mtac-bruger, så havde jeg nu skrevet 'staveplade', fordi jeg er for doven til at tjekke, hvordan man staver til machiatto. Det gør de meget.

Kalle sagde ...

Jeg kan afsløre at det var en kæmpe latte og at der var syggo meget mælk i. Mandighed afgøres af hvor stærk kaffe man drikker og i det spil er mælk lig løse hofter og håndled. Ikk.

Mathias sagde ...

Syggo meget mælk ligefrem. Så går jeg måske uden om alligevel. Det skal vel smage af lidt mere end varm ko?

Kalle sagde ...

Cappucinoen er andetsteds blevet fremhævet og jeg er, som du ved, ganske godt tilfreds med lige netop denne drik.

Mathias sagde ...

Åh jo. Udmærket. Dens fremmeste fordel er dog her - synes jeg - kvantiteten. Dét, at den ikke er væk med det samme, men har "the long lasting effect". Der kommer cortadoen til kort - med mindre man da bestiller en dobbelt-dobbelt af den fyr.

gl. egå sagde ...

Din samvittighed må kraftedme være belastet, dit store r*vhul. For fanden hvor er du dog en led fyr, du er... er du klar over det? Gud Fader i skuret, mand... Tænk at kunne fyre så mange løgnehistorier af på så kort tid. Det er da utroligt!

Jesper sagde ...

Hvad satan, Rasmus Trads - velkommen til! Nu, hvor Jimmy Højer af uvisse årsager ikke ønsker at svare på, om han vil være gæstekendis her på siden, er det rart, at der alligevel er lidt stjernestøv over feltet.

Har du i øvrigt fået kigget på de tænder siden sidst?

Don Tapa sagde ...

The long-lasting effect er et koncept de har strikket sammen i helvede for at barselsorlov skal føles kortere.

Skal gerne tage en hel del varm mælk på min kappe, men jeg er ikke glad ve' det. Latte er skabt som en børnedrik og er som sådan en art kaffernes alkopop.

Cortadoen er den rette dosering af både det ene og det andet. Ifølge denne signatur!