mandag den 28. september 2009

Breaking news: Vi spiller ad helvede til

Som noget helt nyt på VHA kan vi nu stolt præsentere: Breaking Live News Update!

41. minut: Vi spiller ad helvede til.

42. minut. Det gør vi i den grad stadig. Vi er lukket helt ned af Esbjerg, og det lader overhovedet ikke til, at vi har nogen kreative ideer til at lukke dem op. Masser af boldtab, masser af advarsler, udtalt mangel på den gode stemning på holdet, som vi levede af i de første mange kampe.

43. minut: Øv.

46. minut: Jeps! Alt det gode spil de snakker om på TV2 Sport trænger ikke helt ud til Vesterbro og min computerskærm, men vi har udlignet. Nu skal der fandeme spilles fodbold i 2. halvleg!

47. minut: Flere problemer. Krabbe helt fra den. For hølvede.

75. minut: Jeg synes, vi falder ud. Tekniske problemer.

Slut: Der fik vi sgu lige hejst panden lidt op igen med en fin afslutning. Dioh er jo tilbage. Nu skal der kapitaliseres for fuld skrue på hans gode form mod alle de lortehold, vi skal møde i de næste runder. Vi ligger ikke ned. Vi sidder på hug.

5 kommentarer:

j kid sagde ...

Jeg var her. Godt forsøgt ;-)

Bosse sagde ...

Super med live opdatering. Jeg ventede spændt de første 40 minutter ;-)

Andreas sagde ...

Bosse, det der er faktisk slet ikke nogen tosset ide. Jeg havde i ugerne op til lanceringen luret ikke så lidt på mmmmmmm....nej tak, ellers tak.nu, hvor de jo tidligere har gjort et rigtig fint stykke arbejde med deres live-opdateringer.

Men lige præcis den ide med også at dække de første 40 minutter, den havde jeg ærlig talt ikke haft med i overvejelserne. Men frem mod den næste live-update vil dit input HELT klart indgå i forberedelserne. HELT klart.

Bosse sagde ...

Jeg er glad for at mit input vil blive taget i betragtning næste gang. Det er en idé jeg længe har tumlet med, og er derfor særligt begejstret for at der bliver taget så godt imod den her på bloggen.

Jeg vil fortsætte min dag mod nye innovative højder!

j-kid sagde ...

God ven du fik dig dér, hva...

Jeg har et andet input. Uden tvivl vil en liveupdatefunktion være endnu et skridt for denne blog mod at blive et af Vesterbroses største Event foretagender. Men konkurrencen er jo hård på dette felt. Hvad med istedet for at lave en Heart Breaking Build-Up Live Status News Optakt som i bedste F5 stil beskriver, lad sige de sidste 40 minutter for en tilfældig skribent inden kick off. Hvad foregår der i hovedet på sådan en mand? Hvad spiser han? Hvad har han af ritualer? Hvilken playliste har han sammensat i winamp til kampen? Koncentrationsbesvær? Forventninger til kampen? Forventninger til næste kamps forventninger?

Men man skal nok slå til. Konceptet er præsenteret for Ulvegraven. De er ellevilde og vifter løs med deres jydske dollars. Og jeres revisor kan jo næppe se skoven for bare kirker. Er hvad man hører.

Min smiley blinker osse men han er osse lidt genert.