onsdag den 16. september 2009

Når vi savner Peter


Det er ikke altid lige let at få sådan et langdistanceforhold til køre problemfrit. Afsavnet kan være så pokkers stort, og vi skal da ikke sige os fri for, at vore jyske eksil-hjerter ind i mellem vrider sig lidt.

Når det står helt skidt til, pakker vi picnickurven, sætter os op på jernhestene og drager mod et sted de kalder for Frederiksberg. Dér har Peter Graulunds søster en frisørsalon, hvor brormand i følsom positur og med Bali-trækæde pryder hele vinduet. Så håber man helt, mens man sidder der på bænken, at det er dagen, hvor PG i egen person kommer forbi for at få klippet spidser.

Indenfor er der såmænd et billede mere - side om side med Søren Krogh. Jo, jo, det var i deres fælles Brøndby-dage, men det kan vi godt tilgive.

Bonusinfo: Vidste du, at Graulund i sin vilde ungdom i Vejen var kæreste med Andrea Elisabeth Rudolph? Du læste det lige her.

18 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tør jeg skrive "metroseksuel?"

(Svaret er ja!)

Andreas sagde ...

Jeg troede, du ville overveje, om du turde skrive 'emo'. Med det udtryk bliver man jo helt nervøs for, om han kunne finde på at skære i sig selv.

Men svaret er Nej!

Kalle sagde ...

Inden hun fik barn, det vil sige første sæson Vild med dansk, var Andrea en årstidsuafhængig julegodte.

Derefter er hun blevet firkantet og nedtur. Det har ændret hende. Hun er blevet fattigmands Camilla Jane Lea.

Mathias sagde ...

Wow! "Fattigmands Camilla Jane Lea" - den var god. Bonusinfo: Hun har været gift med Thomas Madvig.

Kan man sit Se&Hør?

Jesper sagde ...

Thomas Madvig, som i øvrigt - og det siger han selv - fisker i begge ender af søen.

For lige at blive i det lumre hjørne, har jeg en god ven, der har krammet Peters søster. Derom haver jeg bonusinfo, som ikke gør sig så nydeligt på skrift. Ærgerligt, kære læser. Og VHA's finest må lige få den over en øl, dér.

Mathias sagde ...

Det har han, Madvig, aldrig sagt noget om til mig, og vi har endda været kolleger i to omgange.

Jeg er da lidt skuffet over, at han ikke har lagt bare _lidt_ an på mig.

Søren sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
solarex sagde ...

Er hun frisør!?!

Jeg troede Peter Graulunds søster var hende her, fordi jeg konkluderede, at hun da ligner ham meget godt.

http://www.sannegraulund.dk/

Hahaha, ved nærmere kik er den vist skudt ved siden af.

Anonym sagde ...

Er det hair hende ?

trinegraulund.dk

Jeg står sjovt nok lige og skal klippes af en frisør.

Ang. Sanne Graulund så kender jeg én som lod sig afvise af Sanne Salomonsen for nyeligt. Forståeligt.

j-kid

Jesper sagde ...

Du skal tale noget mere med dine kolleger, Mathias.

http://www.prideradio.dk/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=1976

Jeg læste det vist i Mix eller Vi Unge, da jeg var teenager i provinsen og kørte på Puch Maxi med læderjakke, ring i øret og naturlige bølger i de lyse lokker. Havde jeg dog bare haft en anelse om, hvad det hele drejede sig om...

Kalle sagde ...

T te de R te de I te de N te de E!

Grauluuuuuund, Grauluuuuuund!

@J-Kid

Jeg synes bestemt at du skal lade lokkerne i Gravhundens sikre metalkløer.

Andreas sagde ...

Ang. Sanne Graulund så kan jeg bekræfte, at Peter og hende ikke har nogen fælles familiære bånd.

Det var denne signatur der gjorde hende opmærksom på Peter Graulunds eksistens under en samtale om efternavne, fodboldspillere og den slags.

Anonym sagde ...

Måske VHA skulle skaffe os et interview og en rabatordning ved Trine?

Jonas sagde ...

Hvor er det billede svedigt! Hvis jeg havde hår, ville jeg klippes der!

solarex sagde ...

Jamen hvad så med at overveje en paryk af Graus afklippede lokker.

j-kid sagde ...

Men det kan jeg ikke. Har en fobi for frisørsaloner og har ej sat mine bukser i en decideret klippestol i henved 10 år.

Men men, er der én som måske kan l te det ave om på d te det et, er det øjensynligt trine som kan. Og hør. Er der en pen te det dant til en anden henved 10 års krise som i disse tider render på held, så tror jeg vist der er lige netop dét.

Mathias sagde ...

Ok, J-Kiddo: Er det metal til Århus sætter du dig i Trines stol? Det tror jeg nok.

the kids sagde ...

I Betcha.