torsdag den 3. september 2009

Det hører... Alexander Jackson Møller

Det har taget lidt tid at få hul igennem, for Alexander har haft travlt med at slå målgivende indlæg, men nu er han klar til at spinne the wheels of steel, når en gammel kending for en kort bemærkning vender tilbage.

1. Arctic Monkeys: Whatever People Say I Am, That's What I'm Not.

Det er simpelthen britisk rock´n´roll når det er allerbedst. De har virkelig god stil!

2. Whitest Boy Alive: Rules

Dejlig blød indie-rock, yderst dansabelt!!


3. Mikael Simpson: Slaar Skaar

Jeg er helt vild med hans blanding af gode danske tekster og elektronisk musik. Plus at han har et utrolig flot fuldskæg og er halv engelsk!

4. Looptroop Rockers: Good Things
Svensk anti-gangster hip hop band. Deres tekster handler ikke om bitches og money, men derimod er teksterne mere politiske.


5. WhoMadeWho: WhoMadeWho

Efter min mening, et meget undervuderet dansk band. Deres blanding af disco/rock/funk fungere bare rigtig godt.

6 kommentarer:

Andreas sagde ...

Hey, hvad sker der?! Hvor er Queen og Akon?

Han er jo mere indiekid end The Kid nogensinde blev? Crazy.

Kalle sagde ...

Elsker Jackson. Og kan skaffe WhoMadeWho merchandise en masse til knægten.

Kudos Jackson!

Kaysen sagde ...

Hvad er det for et fesent Looptroop nummer? Jeg har vist været ude af loopet i et par år ...

Nææ må vi bede om den gamle stil, f.eks.:
http://www.youtube.com/watch?v=AaTckmV3EFk

Der er trods denne svipser kvalitet i knægtens indlæg, på flere måder!

Mathias sagde ...

"Svipseren" er min, hvis... AJM skrev bare, at han godt kan lide Looptroop og så fandt jeg deres Bon Jovi-cover. Don't blame the kid.

Kaysen sagde ...

Jeg havde luret du var en gammel Bon Jovi afficinado! Som et aber dabei kan jeg tilføje, at jeg for nyligt prøvede at synge Living On A Prayer på karaoke.

Efter dette psykologiske nederlag har jeg en nuvunden respekt for puddelrockerens vokale kapaciteter!

Kim Næst' År sagde ...

Elsker Bon Jovi. Og Def Leppard.