søndag den 29. august 2010

Er den hjemme?













En laaaaang karriere som AGF-blogger har lært mig, at der er én ting, man absolut ikke må rode sig ud i. En eneste ting, alt andet er fuldstændig ligegyldigt. Og det er, at man aldrig nogensinde må tænke længere end den næste kamp.

Derfor kunne jeg end ikke i min vildeste fantasi begynde at drømme om oprykningen efter sølle fire kampe. At vi endnu ikke har tabt en kamp spiller ingen rolle. At vi i aften kørte rækkens hidtidige nr. 1 over og med en anelse held havde vundet med 6-1, er også ligegyldigt.

Det er det også, at vi ligger inde med den mest dødbringende målscorer i divisionens historie. Og nej, det er ikke ham, der hedder Graulund, selvom han også ligger ret godt til på den liste. Så her til aften tænker jeg udelukkende på kampen mod Kolding - et hold der til hver en tid vil kunne bringe os i problemer.

Blah! Kolding?! Bliv reel. Jeg har nogle oprykningsforberedelser jeg skal have kigget på. So long.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jada, den er da..
De sidste seksogtyve runder kører vi hjem på rutinen.

Og Dev-Da-Ri-Ani...

Kalle sagde ...

Pas nu på. Paaaas nu på. Vi mangler Hobro ude OG hjemme. #nøglekampe

Andreasfrb sagde ...

Uhh twitter tags i kommentarene. I like!