mandag den 16. august 2010

Farveller JP

Uanset om det bliver FCK, Rosenborg, Wigan, HSV, Brøndby eller Hjørring, så står det vist ret fast, at alle tiders flotteste tænder har spillet sin sidste kamp for AGF.

Jakob Poulsen, manden der egenhændigt sendte Danmark til VM, er bare mega sizzling på transfermarkedet - sikkert fordi prisen efter nedrykning og i et presset markedet er faldet betragteligt. Skal vi håbe på 10 millioner og seks Baroloer til Knivens efter sigende betragtelige vinsamling?

Mens vi venter på, hvilken trøje han så skal spille i, drømmer vi os kortvarigt tilbage til dengang en dødbold var en trussel i modstandernes felt.

8 kommentarer:

Søren G sagde ...

Hellere Hjørring end FC Midtjylland
*bitter-mongolid-Allan-Kuhn-smiley*

Mathias sagde ...

Tjaaa... hvis rygtet om 8 millioner + videresalgsklausul for en spiller, der skal ankelopereres igen, er rigtigt, så klager jeg ikke.

FCM eller ej.

Thomas Løvetæmmer sagde ...

Præcis Mathias. Og så kan man passende hviske lidt ukvemsord for sig selv, over at tossen ikke ville til Lazio, så vi kunne have fået vores guld INDEN han blev skadet.

Men så er det selvfølgelig ikke sikkert, han var kommet med i "Olsens elf", hvor han jo gjorde en kæmpe forskel i den danske triumf

Andreas Mikkelsen sagde ...

Udover at tænke tilbage på den tid, hvor vi var farlige på dødbolde, så er videoen vist også fra en tid, hvor vi havde heldet med os.

Hold da kæft. Sikke nogle chancer AaB fik skyllet ud i lokummet den dag.

Men apropos dødbolde, hvem er det så egentlig der skal være 1. divisions helt store frisparksstjerne i år? Er det Jürgen, der tager sig af den?

j-kid sagde ...

Mm mm. Det' det ik. Det' derimod en ung herre som synes at havde startet sin 3. selvrealisering i sin forholdsvis beskedne karriere. Måske fordi armen er ved at være tegnet færdig, så fokus kan holdes på sit arbejdsliv. En herre som undertegnede tidligere har dømt færdig og til lange cykelture gennem byen, op ad Tordenskjoldsgade, hen ad Hans Egedes Vej og ind på Riisvangens endnu mere beskedne omklædningsrum. Uge efter uge.

En herre som jeg af en eller anden grund (jeg ved egentlig godt hvorfor men det er lige lidt for lang en forklaring at forklare lige her) tror på. Nu. Igen. Igen.

Det' Mubas !

Mathias sagde ...

Han har det ikke, ham Mubas. Jeg må skuffe dig Jåj-dreng.

j-kid sagde ...

Har han ik ?

Satens, jeg troede den var der, den her gang.

Kalle sagde ...

MUBAS! J-Kid! Jeg er med dig!

Skrev lige et indlæg, hvor jeg forsøgte at skære et par linjer ind om Mubas og mere spilletid, men det gik ikke rigtigt på den journalistiske vinkel, som jeg forsøger at lære mig.