fredag den 20. august 2010

Roskilde 2010: Dennis Høeghs store chance?

Så kom dagen endelig. Ikke nok med at vi er tilbage i divisionen, GF vender også tilbage til Sjælland. Ikke noget med ydmygelser i Parken eller neglebidning i Farum. Næ, det er Roskilde 2010, og jeg glæder mig mindst lige så meget, som var det superliga.

Dagens tema kunne være, at der bare SKAL tre point på kontoen, men den sag burde være underordnet (ja, ja én kamp ad gangen og sår'n), men for mig står menuen på Dennis Høegh i dag.

Han er åbenbart uhyre stærkt kørende lige nu. Han scorer mål for reserverne, han virker mentalt klar, og han har besluttet sig for, at tiden er inde til at slå igennem. Jeg skød personligt en hvid pil efter hans gennembrud for længe siden, men jeg har fået andre tanker, som man måske kunne sige?

Jeg vil følge ham tæt i dag, og hvem ved: bliver han sæsonens store overraskelse? Bliver han det krudt der gør, at vi ikke behøver spendere penge (vi ikke har) på en ny angriber? Historien vil blive fulgt op i den kommende tid af bloggens gravergruppe. Gå ikke for langt væk...

6 kommentarer:

Søren HC sagde ...

Ikke efter de første 45....

Mathias sagde ...

Hørt. Dennis Høegh is failure waiting to... Næ... det er sket.

Sorry, Andreas. Din optimisme forplantede sig ikke til banen.

j-kid sagde ...

Har altid holdt hånden over ham og det gør jeg altså stadig. Mindst 45rpm endnu.

Der er et eller andet star quality over ham jeg ikke kan slippe. Boldomgangen eller Brian Laudrup frisuren. Jeg er stadig i tvivl.

Kalle sagde ...

Og han har også lagt sig solidt på Peters bedste side, som efter kampen sagde:

Han (Dennis) gør en god figur. Specielt i de perioder, hvor vi ikke sidder tungt på kampen. Da er det ham, som står for mange af de muligheder, vi kommer frem til. Han er ivrig, pågående og arbejder hårdt. Derfor synes jeg, det er værd at fremhæve ham i en solid holdpræstation.

Woof! Var der nogen der sagde kælegnu?

Ceres sagde ...

Dioh Høegh laver mange fikse ting på banen.... men det har vi jo set før uden, at det giver mål på kontoen.

Jonas Karmark sagde ...

Efter at jeg har genset kampen vil jeg revurdere Dennis Høeghs indsats. Han er faktisk ret god i den kamp.

Men Sloth presser sig dælme også på til start 11veren. Den mand er farlig.

Adam E. lægger op til en kasse og to andre muligheder og hans hurtighed eller mangel på samme er vel ok til 1 div.?