lørdag den 11. oktober 2008

DevdarianiGOL!

Den georgiske målpumpe slog til idag mod FC Hjørring (Tolles gamle HOOD) og må vel være et af mange kort der snart skal spilles ud på den efterhånden noget tyndt besatte kreative midtbaneplads. Og vidste du iøvrigt at:

*at Davit har fødselsdag om bare 17 dage?

*at hovedstaden i Georgien, Davits hood, hedder Tbilisi?

*at møntfoden hedder Lari og at der går 100 tetri'er på sårn en bandit?

*at hovedeksporten er vin, frugt og metalskrot?

*at når Davit ringer hjem, så bruger han landekoden! +995?

*at Peter Graulund var ude og hamre bajere på Vesterbro, nærmere bestemt Kulby, i hvad rapporterne kalder for en 'kikset' t-shirt?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Anders Kure var desuden til en privatfest i Istedgade, hvor undertegnede, Anonym, ikke måtte komme ind.

Jesper sagde ...

Jeg så 2. halvleg af den omtalte kamp - godt nok med 75% fokus på min noget usikkert cyklende 4-årige datter - og den unge mand var ret spændende. Han spillede imidlertid ikke på midten, men lå i stedet helt på toppen. Fyren er temmelig høj, men hans teknik er forbavsende god, og jeg synes, han ligner et spændende kort.

Uden hverken at ville flytte fokus eller gøre Ace's vendetta mod Steffen efter, må jeg dog lige tilføje, at jeg har majet, majet svært ved at forestille mig, at Kasper Povlsen kommer til at blive mere end en krumrygget parentes i klubbens historie. Bevares - jeg giver gerne gris & flæsk, hvis han bliver solgt til Real Madrid, Lille eller en anden storklub Lyng-style, men jeg kan bare ikke se det komme, maaajn.

Anonym sagde ...

Enig angående Kasper Povlsen. Der er satme ikke meget bold i knægten, men ok han virker sammenbidt som bare Facius så mpske det lykkes ham at lave en BSN. Det kræver så at han snart flæsker en eller anden stakkel. Indtil videre er han kun prospect i dén bikerclub.

Anonym sagde ...

I øvrigt syyygt go' vin de har i Georgien. Sammen med den armenske cognac er de Kaukasus' perler, i hvert indtil Davit er braget igennem.