torsdag den 23. oktober 2008

Eriiiiiiik! Så du Vesterbros bazooka?

Vesterbros bazooka hentyder naturligvis til det faktum at vi som det, sårn cirka, første medie offentligjorde at Tryllefod Tissetand kom til klubben. Nuvel, der var andre, inferiøre medier, der fulgte efter, men vores allesammens kommende pullitzervinder gjorde forskellen denne gang. Godt skuldret sønnikke.

Og ovre hos Kim Robin og Jan i Århus er man gået helt i selvsving. Således spekuleres der højlydt i om Ovelutionen fiser ud allerede efter kampen mod Vejle. Det virker en anelse hysterisk, men hvis det nu sker kan jeg allerede se triumviratet Feilhaber-Budtz-Staff overtage træningen. Der er så mange uforløste kompetencer i den spillertrup. Ellers er Faxes spindoktor, fyr og flamme for at få det originale pubeshår-på-top tilbage i gamet - Faxe på Fredensvang anyone?

10 kommentarer:

Jesper sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jesper sagde ...

Nu må den ondsindede rygtestrøm stoppe. Først Erik, så Faxe - hvad bliver det næste? Viggo Jensen eller Peter Zobel? Hvis Faxe kommer til AGF, vil jeg bunde en porter gennem næsen, inden jeg kaster mig i Århus Å sammen med BS Christiansen og med Parkens D-tribune i min rygsæk. Apropos BS - jeg foretrækker Bubber frem for Faxe. Jeg har en gang hørt ham rykke hovedet af et (indrømmet: pisse irriterende) barn i City Vest. Han troede, at mikrofonen var slukket, men det var den så ikke. Det er langt mere AGF-style. Faxe: Ellers tak. Bubber: Ja tak.

Kalle sagde ...

Jeg er helt enig og erindrer en historie Andreas fortalte, fra legedag på Christiansborg, hvor han talte om at bombe Dansk Folkepartis kontor. Det er rendyrket Baader-Meinhoff style og jeg elsker det.

Anonym sagde ...

Jeg vil hellere have faxe end gyllerik

Kalle sagde ...

Jeg vil hellere ha Faxes hårpragt end Gylleriks.

Kalle sagde ...

Og Frej skriver i sin blog at en ud af 10 gode grunde til at han ser Eriiik i Århus er at:

4. Erik Rasmussen har fået de største tåber på fanscenen til at sige at de vil blive væk hvis han bliver træner. Alene det er en rigtig god grund. Det vil give en mere intelligent tribunekultur i Århus.

Anonym sagde ...

.. taget ud af en sammenhæng kære Kalle. Anledningen var at der på mmmmmmbobbelibob.crunch spredte sig en ret så ubehagelig folkestemning i stil med "Hvem har en gun så jeg kan nakke Erik" etc. Det blev så fulgt af hele den samlede Bjørne Bande; 176-423 176-423 og 176-987 samt ac176 og andre 80%´dere der gav udtryk for, at de aldrig ville komme på Århus stadion, hvis Erik blev træner. Der så jeg lyset - i hvert fald når jeg nu havde tvunget mig selv ud i, at tage de positive Erik-briller på.

ses lørdag!

Kalle sagde ...

Frej. Jamen jeg kan udemærket se dit ærinde, men når man som jeg, som ikke har abonnement på mboooob læser sådanne udtalelser, så lyder det bare lidt provokerende, ikke. Men det er vel sådan set også meningen.

Det eneste jeg skyder mod Erik er en pakke kardonger og en billet til Love Parade. Det lover jeg.

Anonym sagde ...

Hvis jeg kom til at sige at gylleren var den sidste mand jeg så i sædet på Comunale, så var det før Faxe braget sig selv på banen. Bare lige så det er på det rene. I øvrigt har de begge pubeshår - Errriiik har bare ikke så meget tilbage.

Jeg har i øvrigt samlet tre positive ting at sige om gylleballemanden sammen. Jeg håber der kommer en eller to mere og så vælter jeg lige ud med det hele ved lejlighed.

Anonym sagde ...

Pardon me french, men eksisterer der ikke en etikette på denne blog som skal overholdes? En Charge d'Affaires som kan sin bløde hånd på nogens skulder? Ham der don t er ved at køre galt med sin gyllespreder.

Smiley der blinker helt vildt hurtigt.

anonym jens.