onsdag den 15. oktober 2008

Ny/gammel elev i klassen!

Som mange måske ved, så mødtes mange af VHA's skribenter igennem det der hed Galehuset. Ja, faktisk skylder vi Galehuset alt. Uden Galehuset ingen AGF, sådan cirka. For et stykke tid siden lukkedes Galehuset og uden at komme videre ind på omstændighederne omkring det der skete dengang,, så er der da bare at konstatere at det var en trist begivenhed som efterlod et hul på tribunerne.

Indtil nu forstås. For Galehuset er tilbage! Og nu i blogformat! Hvem kunne ha' luret at det der weblogging skulle blive så populært? Undertegnede er glad for at se at Galehuset igen er at finde på de danske tribuner, omend man undres lidt over hvorfor de trods gentagne forsøg på at påvirke dem, ikke har taget navnet Fafner, THYR, Solhverv eller Kucheza. Scenen har ændret sig drenge, hvad med et nyt navn? Drikker i tyndt mjød eller hvad?

Nuvel, velkommen tilbage.

7 kommentarer:

Tore sagde ...

Yes, Kucheza stemmer jeg for.

Så kunne vi synge:

"Ser bold med Kucheza,
Det er bare fedt,
Vi synger og spiller og danser,
og leger lidt"

Anonym sagde ...

Hey, det kan vi da fint synge alligevel. Jeg forestiller mig at Nysir brygger på noget af det samme, bare med pokalklang og mindre slagbas.

Kalle sagde ...

Jeg glæder mig bare til olietønder og Hyldgaaard.

Anonym sagde ...

Den nuværende MOD gruppe vil gerne komme med en statement:

1) Kucheza er taget af en ekstrem ultra gruppe. De har venteliste!! Dem vil vi ikke måle os med..

2) Galehuset er first movers på den århusianske scene. Vi hopper ikke på hvad som helst - oldnordisk is sooo april! Det nye er oldpersiske navne - grupper opkaldt efter Zarathustras søsters hund er hot hot hot!! Men da vi nu engang har købt domænet og trykt t-shirts'ne, så beholder vi det gamle navn...

Kalle sagde ...

Johannes, nu hvor jeg har dig i røret...

..hvad er det for en uhellig blanding af Robbie Williams og White Pride i har fået til designe hjemmesiden?

Tore sagde ...

Det er rigtigt! Kucheza må være Århus ældste firm. Leif og Ivalo har kørt det benhårdt, men siden har yngre og endnu vildere generationer taget over.

Jeg ryster i bukserne når jeg tænker på de totalt crazy hools fra Åbyhøj.

Anonym sagde ...

@ Kalle:

Ja det er sgu spooky at de brune også har slået sig på internetbranchen...