mandag den 26. januar 2009

Det hører... Emil Lyng

Uden at love for meget, kommer der i en ikke for fjern fremtid et interview med Emil Lyng.

Mens du venter i åndeløs spænding på det, dykker vi ned i mp3'eren og lader vores franske udsending svinge taktstokken.



1. James Blunt: You're Beautiful


Emil siger: "En klasse sang, der bare har hængt ved lige siden den udkom, og den kan jeg høre igen og igen."


2. Jason Mraz: I'm Yours
Emil siger: "Den gladeste sang på min top 5 liste. Den giver mig godt humør, og den høres HVER gang på vej til kamp - minimum én gang."


3. Michael Jackson: Will You Be There?


Emil siger: "Michael Jacksons musik holder altid, om han er pædofil eller ej. Og den her sang er en af de bedste, han har lavet."


4. Justin Timberlake - Like I Love You

Emil siger: "Jeg er stor fan af Justin og hans musik, og den her sang er ikke en undtagelse. Perfekt sang og så danser han ligesom mig ;)"


5. The Fray: How To Save A Life

Emil siger: "En sang jeg har hørt lige siden den kom ud, og SANGEN der bli'r spillet, når man skal synge med. Perfekt nummer."

Tak til Lyngbinho - næste gang er det Navids tur. Og han har en lille insider fra det AGF'ske omklædningsrum. Yeah!

4 kommentarer:

Kalle sagde ...

Det er sjovt, men ingen, udover Esset, har virkelig haft en 'anderledes' musiksmag. Hvor er alle musiknørderne i truppen? Hvor er dem der hører deep house, tropical punk, grime eller freakfolk?

Og hvornår skal vi høre om livretter og Boye Duedahl - jeg er sulten!

Mathias sagde ...

Jeg giver dig meget ret. De hører lidt det samme, men serien her er jo også et stykke empirisk arbejde.

Der kan vi så konstatere, (so far!) at hitlisterne meget godt afspejler truppens musiksmag.

Jeg er dog ret sikker på, at der nok skal dukke artige overraskelser op... på et tidspunkt. Eller... jeg håber.

Mathias sagde ...

Btw: Boye har indvilliget - jeg tænder med bankende hjerte hver dag min pc i håbet om nyt fra Sydamerika.

Tænker du livretter som serie?

Og vil svaret ikke bare være club sandwich / lasagne / bøf?

Anonym sagde ...

Btw
Var emil ik også med i paradishotel og robinson eller ligner han bare smørhårsemil vildt meget?

Simon