torsdag den 29. januar 2009

Det hører... Navid Dayyani

Det skal sgu ikke kun være nuværende AGF'ere, der kommer til fadene i den store musikbuffet, så her har vi Navid Dayyani, der med ordene "Jeg hører mest rap, hiphop og r'n'b - det har jeg sådan set altid gjort!" åbner ballet.

EDIT: Navid cruiser en Opel Astra årgang 2000.

Nr 1. Geto Boyz - G-code


Navid siger: "Min klare favorit for tiden. Kan ikke blive træt af den, og den kører på konstant replay".


Nr 2. Timbaland - The Way I Are

Navid siger: "En stor klasikker indenfor dette område af musik. Og trods det den har været fremme i snart to år, kører den for fuldt knald i bilen. En sang jeg heller ikke kan blive træt af."


Nr 3. Outlawz - Real Talk



Navid siger: "En stor sang der også blir skruet fuldt op for i bilen, trods den også er gammel. Musikvideoen dertil er også glimrende."


Nr. 4 Diskofil - Magi i Luften

Navid siger: En sang fra omklædningsrummet i AGF. Den blev ofte afspillet, og jeg blev stor fan og lytter af den. Specielt efter en sejr skabte den en fantastisk feststemning."

Nr. 5 Tonto Irie: It a ring


Navid siger: "Reggae, dejligt afslappende sang. Af Bob Marleys søn. Jeg lærte sangen at kende i en rigtig god film der hedder Shottas."

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nr. 4 Diskofil - Magi i Luften:

Lige præcis i denne sammenhæng er det bare, med et Mary-Kate og Ashley-udtryk, too much information.

Her går man stille og roligt rundt og fantaserer om at der efter en sejr bliver hørt Cum On Feel The Noize og revet trøjer i stykker på bedste Poul Erik Høyer-manér. Og så viser det sig at der ganske enkelt går ren halbal i den. Ak og ve.

I sandhed en af intethedens bristende illusioner.

Anonym sagde ...

Geto Boys!?! Hahahaha. Sådan Navid. Tjek lige deres bagkatalog også og skaf dig selv en god griner. Pimp-rap med hverken pimp eller rap.

Kalle sagde ...

For satan hvor jeg savner Navid. Geto Boys, sådan.

Anders sagde ...

Er jeg helt blæst, eller er det ikke Halberg-Larsen, der har skrevet Magi i Luften? Hmmm... Navid. Nogle gange skal man holde sine "Walks dowm memory-lane" for sig selv. Jeg markerer for nøøøøøøøøøøøl, og håber du skammer dig. Men Tonto Irie... Ganske fortrinligt. I øvrigt at det rart at høre lidt om Navid igen. Pisknæ...

Anonym sagde ...

Det korrekt, Andreas.

Og vi glemmer aldrig Navid og den stikning til Dunken. Imens prygler jeg min Linderoth-voodoo-dukke og bander af de magter der igen og igen sender alvorlige skader til min klub.

Anders sagde ...

Så fandt jeg Diskofils version af Magi i Luften på itunes-store. Det eneste spørgsmål man kan stå tilbage med er vel "Hvorfor?"! Men jeg tror Linderoth bliver ramt af meget uheld den næste tid. Jeg har netop fundet min gamle kobber-syvstjerne frem, og tankerne er rettet mod Øffes Biatch...

Kalle sagde ...

Hvorfor hate så meget på Linderoth? Er det ikke en anelse unødvendigt?

Hvorfor ikke hate på Morten Karlsen og alle de drenge der?!

Anonym sagde ...

Hvis man ellers må komme med ønsker her synes jeg det vil være oplagt at forsøge at stille VHA-crowdens indie-hungren med et opkald til en tidligere bomber. En vis Allan Borgvardt. Han har vel ikke har haft det der Simon Bræmer-pandehår forgæves i et årti. Med andre ord kunne det være der var noget så uhyre alternativt som fx et Pulp-nummer på anlægget på Borgvardos snescooter.

Jeg tror det er bedste (måske eneste!) bud på at tilfredsstille gl. egå mfl.

Jesper sagde ...

Hmm - man kunne også overveje Carsten Hallum. Need I say more?