mandag den 26. januar 2009

Hulk The Sequel


Så kom afløseren for det grønne monster på plads.

Anders Rasmussen, tidligere GF'er - begyndte som juniorspiller og skiftede først væk i 1999, er manden der skal give Staff kam til det fine hår.

- Det er jeg rigtig glad for, og det er også dét, jeg hele tiden har gået og håbet på. Jeg havde en god tid, da jeg sidst var i AGF, og jeg glæder mig til at komme tilbage til den klub, hvor min karriere tog fart, siger Rasmussen til agffodbold.dk.

Han kommer fra Viborg, er 32-år og har spillet i FC Midtjylland og AC Horsens,. Kontrakten løber sæsonen ud.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er jeg den eneste, som synes det er mystisk, at man hiver en reserve-keeper ind til en halvsæson?

Jeg mener, det er der da ikke meget perspektiv i.. Spørgsmålet er så, om det er fordi han vil se om han får chancen, før han laver en længere kontrakt. Eller er det fordi man tror Rask - eller ret beset Højmark - er mere klar om et halvt år?

Jeg er forvirret

Kalle sagde ...

Det er vel fordi han er det bedste alternativ her og nu. Uden kontrakt og uden venner. Som det ser ud, så kan man se ham an, imens man venter på noget bedre.

Klassisk parforholdsproblematik.

Anonym sagde ...

Svedigt at hans karriere "tog fart" i AGF. Weeeee, jeg kan næsten ikke følge med. Er der nogen der overhovedet lagde mærke til at han spillede i klubben dengang..

Nå ja, velkommen. Det er vel fint nok, men jeg synes det oser af et fattigmandskøb. Der er bare et eller andet ved den her slags Horsens-agtige køb som går på min stolthed. Så hellere Rask & Højmark!