onsdag den 10. januar 2007

Mens vi venter...

Vores gode ven Ove P. er enten en lystløgner af rang, han lægger et umanerligt stort pres på sportschefen - eller også kan vi vitterlig snart glæde os til endnu en tur i himmerige.

Ifølge forza.dk er der en ny mand på holdet, inden nogen kan nå at sige "Anders Bjerregaard - du er det svageste led."

Ove P. siger: "Jeg tør godt at lægge hovedet på blokken og sige, at der snart kommer endnu en spiller til AGF. Om det bliver i denne uge eller i næste er endnu ikke sikkert, men det er sikkert, at det bliver til noget, siger AGF-træner Ove Pedersen til forza.dk.Jeg tør godt at lægge hovedet på blokken og sige, at der snart kommer endnu en spiller til AGF. Om det bliver i denne uge eller i næste er endnu ikke sikkert, men det er sikkert, at det bliver til noget."

Er det Indie-Kid, Petter Rudi - eller Steffen Kielstrup?

Vi ved det.. .snart

2 kommentarer:

Kalle sagde ...

Jeg vil godt vædde en runde salt mælk fra Konya ( alt. Beirut Pizzeria - Keep it lokalt ) med at det er Indie-kid. Når han kommer VIL jeg altså ha en top 10 Rough Trade Releases liste fra ham.

Aflever!

Andreas sagde ...

Åh, han teaser os. Ove P.'s problem er, at han er lige så sygeligt involveret i klubben, som vi andre er.

Jeg ser for mig, hvordan han har siddet på kontoret og kigget på telefonen i ti minutter og tænkt på Windfeldts ordre om at holde kæft om alt, indtil fondsbørsen ved besked. Derpå har han løftet røret, ringet op til Forza og fortalt næsten alt. Stærkt.