tirsdag den 25. august 2009

Forberedelser til Guldfesten part V

Email til Cecilie Beck og Rasmus Tantholdt

Kære Cecilie og Rasmus,

I Vesterbro Hardcore AGF er vi i fuld gang med at planlægge AGF’s sejrsfest, når guldet er kommet hjem der i maj måned. Det skrider planmæssigt frem, men der er stadig et par hængepartier – heriblandt konferencierspørgsmålet. Og her spiller I to en rolle.

Sagen er, at I begge er inde i billedet til jobbet, men vi vil sgu bare så nødigt lave ballade i det lille hjem, og derfor vil vi gerne inddrage jer i beslutningsprocessen.

Vi ved, at I begge er hardcore AGF-supportere, og vi ved også, at I begge er virkelig kvalificerede til tjansen. Men hvem skal vi vælge? Der er ingen tvivl om, at Cecilie er den kønneste, men til gengæld har Rasmus en fed tatovering. Det valg er jo lige så svært som det hunden Sprocket står med i Fragglerne (I ved: der, hvor han skal vælge mellem en spandauer med creme og en med syltetøj).

Derfor synes vi, at I selv lige skal have lov til at diskutere det, inden vi træffer den endelige beslutning. Ok med jer?

Med venlig hilsen

Vesterbro Hardcore AGF

PS: Vi har en forespørgsel vedrørende David Devdarianis deltagelse i ”Vild med dans” liggende hos TV2’s underholdningschef Gitte Madsen. Gider I evt. lige kigge ind på hendes kontor og lægge et godt ord ind for charmetrolden fra Tblisi? Thanx!

Svar: Kære VHAGF

Jeg synes ærligt talt ikke det er nødvendigt at diskutere det spørgsmål med Rasmus. Selvfølgelig skal det være mig der faciliterer sejrsfesten. Men jeg kan godt se, at Rasmus har to enestående kvalifikationer; sin brandflotte tusch og et enestående engagement. Så for at sikre os, at sejrsfesten én gang for alle cementerer, hvem der har de fedeste fans, så vil jeg være large nok til at lade Rasmus komme på scenen iført bar overkrop og megafon, hvori han råber ”Erik Rasmussen, lå lå lå lå lå”.

Kærlig hilsen

Cecilie

PS: Spandauere med syltetøj er klamme

PPS: Du kan godt begynde at spille på Devdariani

PPPS: Kom så de hviiiie

Svar: Kære VHAGF

Mit forslag er Rasmus modsat.

Jeg er vært ved sejrsfesten, og Cecilie kommer op på scenen i bar overkrop med megafon, hvori hun råber ”Erik Rasmussen lå, lå, lå”.

Jeg går ud fra, at i gerne vil have mange deltagere i festen, og det tror jeg er sikret ved gennemførelse af mit forslag.

Bedste hilsner

Rasmus

4 kommentarer:

Laust sagde ...

Absolut ingen tvivl mulig: Vesterbro Hardcore ejer humor og intelligens langt over, hvad andre fanklubber kan præstere. Stolt af at tilhøre denne eksklusive skare.

Mathias sagde ...

Er det dig Laust? Som i Laust Sonne?

Laust AKA Funky Claude sagde ...

nix, det er Funky Claude med anagrammerne. Er trommeslageren også hvid?

Kim Næst' År sagde ...

Åh jo... Altså som i kaukasisk. Hans fodboldmæssige tilhørsforhold kender jeg ikke til. Hvis han er noget, er det nok FCK'er... Det ville såååå typisk(t).