lørdag den 1. august 2009

Husk nu det hold!

Jeg undskylder gerne på mit managerholds vegne. Jeg købte Sölvi Ottesen for min sidste kontrakt og fandt så ud, at han er skadet. Dumme minuspoint, siger jeg bare.

Der er dog stadig håb, og det samme gælder i den grad for vores lille private pulje, der i skrivende stund er den overall tredjebedste i spillet. Med andre ord: vi følger i kølvandet på det rigtige hold, og sådan skal det gerne blive ved med at være.

Jeg mener... vores trup er sindssygt god. Vi har spiller for spiller en mindst lige så god trup og bredde som FC City og Motorcity Allstars. Og så skal vi bare holde Orange og 60 bag os. Kom så gutter!

Peptalk slut...

4 kommentarer:

Don Tapa sagde ...

Åh for pokker, det drømmehold! Jeg håber ikke vi alle tæller med i den der samlede opgørelse for jeg kører ufortrødent videre med den halte og knap-så-italian stallion, Marc Nygaard. Og ja, han bærer anførerbindet på sin store brune overarm. Pis!

Jeg er med på den der idé med at man ingen skifter ud. Kan ikke styre det.

PS: Har også stadig mine 4 ulveunger, inklusiv Klokkeren fra Krakow og Lægesekretæren ude på bænken. Pis igen!

Anonym sagde ...

ååhh, Sölvi-fejlen. Er det ikke noget, vi alle kan komme til at begå?

Krydser fingre for, at FCN virkelig vil vise tænder til ære for Richter mod et tamt Randers-hold - og dette kun for at vi ikke bliver taget bagfra af 60, vel at mærke.

/Søren R

Mathias sagde ...

Åh FCN. Kom så...

Søren sagde ...

Fortryder og beklager modekøbet af bomberen fra Bijelo Polje - han ryger på transferlisten.