fredag den 14. august 2009

Pokalernes klang

I dag kl. 12 trækker DBU lod til næste runde af pokalturneringen, og her er vi med i hatten, bowlen, papkassen.. eller hvad de nu bruger nu om dage.

VHA håber naturligvis på, at når eventyret begynder den 26. august så bliver det på vores breddegrader. Her er der en del gode muligheder:

1. division:
Frem, FC Vestsjælland (gensyn med flere ex-AGF'ere), Lyngby

2. division:
- Brønshøj, Skjold, LFA, Søllerød Vedbæk, Greve, Avarta, HIK (husk tennisstrømper og tern til løbetur i skov og krat), Stenløse, Allerød, B1908.

De rigtig kuriøse fra Danmarksserien, der virkelig sætter drømmene om Europa igang: Elite 3000 (Helsingør), Avedøre, Værløse, FB (Frederiksberg), Rishøj Boldklub og Svebølle.

3 kommentarer:

Andreas sagde ...

Første kapitel i pokaleventyret bliver så mod de grøngrå mus fra Viborg. De er vel ikke blevet meget mere skræmmende, siden vi en gang for alle aflivede det Viborg-kompleks?

Jeg glæder mig til kampen, og jeg tør så afgjort ikke planlægge noget som helst i dagene omkring Kristi Himmelfartsdag. Meget stort kryds i kalenderen.

Kaysen sagde ...

Jeg kommer lige med en rigtigt MMMbob style kommentar. Lodtrækningen i pokalen er i 2. runde inddelt i øst/vest, så derfor var det på forhold udelukket at vi ville få "hjemmebane".

Men ikke den fedeste lodtrækning. Fodvorterne er givetvis tændt som en 14-årig provinsknægt på lightergas til det lokale halbal. Skader er statsgaranterede.

Mathias sagde ...

Jeg så også på EB, at det var øst/vest opdelt. Den tanke havde jeg ikke tænkt før jeg postede. Tsk tsk.