torsdag den 13. august 2009

Muligt nyt tiltag -T-shirt



På Vesterbro elsker vi Benny. Vi synes han er flot på den platoniske og yderst heteroseksuelle måde. Og i den kreative klasses bagland syder og bobler det af tiltag og...kreativitet. Derfor er der nu ved at blive skabt en t-shirt der hylder O'fenomeno - Benny Burger.

Og bare lige for at tage temperaturen, ville du være interesseret i en Benny Burger t-shirt? Og så er der bare at understrege: vi kan ikke li' jer - vi vil bare ha jeres surt optjente SU/lommepenge/løntilskud. *klappesmiley*

21 kommentarer:

Andreas sagde ...

Holy burger! Sådan en må jeg bare eje. Sæt bare linoleumstrykken i gang.

gl. egå sagde ...

Kan man få den med en Nutana-bøf?

Kaysen sagde ...

De mere kreative end mig må frem med Mac´en og starte photoshop op for flere alternative layouts.

Evt. gamle Benny Bomstærk albumcovers med nye ansigter etc. Se http://pegasus.dk/tegneserier/006461. (Bl.a. findes et album hvor der er nogen som kaster med heste!!)

Jeg køber selvfølgeligt uanset hvad, for at være hip med de hippe!

Unknown sagde ...

bare den kan fåes in xxxxl så er jeg klar til at købe, stor fan

Emil sagde ...

Gi' mig bare 2 stk. med det samme, og de behøves ikke pakkes ind :-)

aarhusgf sagde ...

Den vil også blive solgt i USA

The Hook sagde ...

Im in - hvis det tillades at der postes til Århus!!!!

lauersen sagde ...

sådan en vil jeg have! håber den kan fås kropssnær på den hetreoseksuelle og indie-agtige måde

Unknown sagde ...

Det vil jeg bestemt overveje at presse ind i et stramt budget der tæller gæld, gæld, gæld, pensions opsparing og hovedløst forbrug.

Konto sagde ...

Nu ikke alt for kropsnær - lissom når man ser en pæn skjorte i H&M, og efterfølgende konstaterer i prøverummet, at "slimfit" betyder kan kun bæres af 20-årige meget veltrænede surfertyper/ undertøjsmodeller/mænd fra Cult-reklamer. Voldsomt nedværdigende !

Ellers vil jeg også gerne ha 1.

Kalle sagde ...

@Konto, Lauersen, Emil, etc.

Jeg sender den positive feedback videre og sikrer mig at der er både slimfit og xxxl.

Og mon ikke der vil kunne sendes til såvel 8k som til USA. Postdamerne på Vesterport elsker os' gangsterz.

Michael Rønne sagde ...

Jeg er også med på en mandestørrelse.

Momento sagde ...

Jeg vil også meget gerne ha' en. Napper en klassisk L

Anonym sagde ...

Kunne også grumme godt tænke mig et så fint klenodie; gerne i XL

/McAteer

Jonas Karmark sagde ...

Jeg vil godt have én men det skal være med flæske sandwich fra Isted gril 8)

Det næste må være en Gårdmand Bjørn Tee 8P

Unknown sagde ...

Jeg er klar på en large burger

Søren HC sagde ...

Må jeg bede om en menu med et stk. medium Benny Burger med en stor cola til

Anonym sagde ...

Jæs ! Det bliver et hit. Kan man også få den til børn ? Så er der et alternativ til:
"Min far siger, gult er grimt"...

Bennys børneklub

Jakeman sagde ...

Jeg aftager også gerne et stk og også gerne en børneudgave str. 3-4 år.

Anonym sagde ...

Endelig noget til de ungdommelige ravertyper som undertegnet og krølle der ikke er hoppet med på baby-dillen endnu;)

Stik mig en hjemmefædre

Simon

Anonym sagde ...

Yes please! Tænderne løber allerede i vand ved tanken om at sætte tænderne i en juicy dobbelt Fajlhaaaaber.