onsdag den 12. august 2009

Holdopstillingen til FCK-kampen

Jakob Poulsen mod rosset.

7 kommentarer:

solarex sagde ...

Jakob Poulsen mod rosset = USA's pot-job modner skole

Kalle sagde ...

Eller rettere, Jakob Poulsen mod 'kylle', som man af uvisse grunde også sagde på visse fodboldbaner i det nordårhusianske.

Laust H. aka. Funky C sagde ...

Må de andre så godt tyre? Eller dylre, som det hed på Beders boldbaner i midt-80'erne

Søren sagde ...

Jeg mener at der må tyres med mindre der er aftalt 'ingen tyren'

Kalle sagde ...

For satan jeg har dylret meget. Med en halvflad plastbold på bare ben var det noget der gjorde nas.

Hylt.

Kaysen sagde ...

Af en eller anden grund ramte halvflade plast bolde altid mig på min bare mave ... (jeg havde altid bar mave i min barndom, for solen skinnede hver dag!)

Jonas Karmark sagde ...

Husk at Skipper Loungen holder åbent til pre match sodapop og læske væske i morgen fra kl. 12 til morgen strip og frække damer fra øst ;)

B9 og Poulsen vores dynamiske drømme dou er måske slidte af landskampe? Poulsen spillede jo næsten enmandshærs bedre end Brd. Laudrup i deres bedste form i mod de hurtige Chilout indianere!

Kaysen skinner solen ikke stadig på dig? Du flasher vist i øvrigt stadig bar mave i diverse VIP lounges rundt om i landet - Op med armerne